App. Los Arcos

Hey luitjes!
Ik ben in de zomer van 2003 naar blanes geweest, ik heb er een super tijd gehad. Enige nadeel was dat we in een ongelooflijk *** appartementen complex zaten…Het was er giga ranzig…
Op onze 2e dag is er ingebroken: geld weg, telefoons weg…Ze hebben de deur open gebroken, dit is in die week meerdere keren voor gekomen mensen in hetzelfde appartement…
De deuren waren voor inbrekers gewoon een “eitje” en dat hebben we gemerkt…
Blanes zelf was zekers voor herhaling vatbaar!!!

Welk appartement zat je dan?

Wij willen met een groep ook naar Los Arcos, zijn er meer mensen de daar zijn geweest? We zijn wel benieuwd of de negatieve ervaringen van hierboven uitzondering zijn of dat we maar naar een ander appartement op zoek moeten :smiley: .

Zijn er over dit appartement ook positieve reacties! Of is het daar gewoon heel erg slecht!

nee hoor er zijn ook wel wat hotels bij waar het erg goed is

wij zaten vorig jaar met een paar meiden in los arcos. wij vonden het echt super daar! het was idd niet echt schoon, maar wij hebben bijna alleen maar op het balkon gezeten. dat is echt super groot, met een leuk uitzicht enzo…
dus het is zeker wel een aanrader

de meeste mensen die in dat app hebben gezeten komen niet egt positief terug daarvan.

Ik zou er niet graag willen blijven na al die verhalen van hun…

Wat erg voor je dat er is ingebroken! Ik zou me echt behoorlijk bezeikt voelen dan :angry: :frowning: Nu ik dit heb gelezen weet ik zeker dat ik met me telefoon en portemonnee in bed stap :blink: hoewel ik trouwens niet in dat app complex zit (maartoch)