Hallow mensjes,
Wij gaan met 5 meiden naar app. Elvira van 12/8 tot 25/8 wie gaan der nog meer in deze periode of naar dit app. of weet hoe dit app. is??
heey, wij zijn met een groep van 6 (2 meiden 4 jongens) en we gaan waarschijnlijk ook naar Elvira in die periode. Weten jullie ondertussen al meer over het app???
groeten uit breda
Eeuh… nee eigelijk niet, we moeten een app. kiezen omdat Lotus vol zat en toen kwam deze in aanmerking. Het leek ons wel wat aangezien het dicht bij alles zit en je zo vanaf je balkon het strand op kan rollen
Verder hoe het app. eruit ziet maakt ons niet zoveel uit omdat je daar toch niet zo lang verblijft op een dag…
Maar gezellig als jullie ook gaan, ik welke periode gaan jullie?? ![]()
Niet naar Appartementen Elvira, maar wel een gedeelte in jullie periode!
Groep van 8 (jongens) vanaf 19-08 op Camping La Masia! Kom gerust is een kijkje nemen ![]()
2 jaar terug ben ik ook in Blanes geweest, nooit van Elvira gehoord eigenlijk, maar Blanes zelf is één groot feest!
Originally posted by Prd0w@20-01-2005, 15:40:17
** Niet naar Appartementen Elvira, maar wel een gedeelte in jullie periode!
Groep van 8 (jongens) vanaf 19-08 op Camping La Masia! Kom gerust is een kijkje nemen
2 jaar terug ben ik ook in Blanes geweest, nooit van Elvira gehoord eigenlijk, maar Blanes zelf is één groot feest! **
Oeeeeeeeh ik kom cker kijke:)
Hey daar!
Wij hadden vrienden van ons zitten in app. Elvira…en zijn er zelf dus ook vaak geweest…Ze hebben daar geen zembad (wel jammer) wel heerlijk recht teregnover het strand
app zijn ouderwets ingericht maar wel groot. De afstand van app. elvira tot het nieuwe gedeelte (the place to be) is ong. 15 min lopen… Het oude gedeelte ong. 5 min lopen, heel gezellig met allemaal winkeltjes en martkraampjes en ijswinkels (waar ze zelf hun ijs maken) echt een aanrader!
Heel veel plezier
gr. claire
Originally posted by clairemichelle@25-01-2005, 23:58:14
** Hey daar!
Wij hadden vrienden van ons zitten in app. Elvira…en zijn er zelf dus ook vaak geweest…Ze hebben daar geen zembad (wel jammer) wel heerlijk recht teregnover het strand
app zijn ouderwets ingericht maar wel groot. De afstand van app. elvira tot het nieuwe gedeelte (the place to be) is ong. 15 min lopen… Het oude gedeelte ong. 5 min lopen, heel gezellig met allemaal winkeltjes en martkraampjes en ijswinkels (waar ze zelf hun ijs maken) echt een aanrader!
Heel veel plezier
gr. claire **
Thanks for the information… ![]()
Originally posted by Prd0w@20-01-2005, 15:40:17
** Niet naar Appartementen Elvira, maar wel een gedeelte in jullie periode!
Groep van 8 (jongens) vanaf 19-08 op Camping La Masia! Kom gerust is een kijkje nemen
2 jaar terug ben ik ook in Blanes geweest, nooit van Elvira gehoord eigenlijk, maar Blanes zelf is één groot feest! **
Heeij dan komen we ook wel ff kijken… vet gezellig… ![]()