Hoi, Ik ga in augustus naar apartotel Nejma in Sousse. Nou hoor ik daar zeer verschillende berichten over, wat zijn jullie ervaringen? Ook las ik ergens dat je in dat hotel kunt pinnen, weet iemand of dat klopt?
thanx!
Hallo Suzanne,
Wij hebben afgelopen mei Hotel Nejma nog bezocht en het zag er allemaal prima uit. Het personeel is uitermate vriendelijk. De meeste gasten boeken dit hotel op basis van logies/ontbijt, dus over hoe het diner is, daar kan ik je niets over vertellen.
In Hotel Abou Nawas Nejma kun je niet pinnen, maar er vlak naast zit wel een pinautomaat. Je kunt in Hotel Nejma **wel **geld wisselen.
Fijne vakantie !
Pittie
Ah, dat is iig goed om te lezen, bedankt!
Nog één vraagje over het pinnen; zijn de pinautomaten betrouwbaar? Ik bedoel daarmee of ze dus bijv vaak leeg zijn ofzo. Dat lees je nog wel eens. Zou het een beetje jammer vinden als ik straks lekker op vakantie ben, maar geen geld heb om te eten… :blink:
Hallo Suzanne,
Wij hebben zelf nooit problemen gehad met de pinautomaten, maar het kan natuurlijk gebeuren dat er een keer één leeg is, maar nog geen probleem, in Sousse zijn voldoende pinautomaten.
Neem anders gewoon ook nog wat Euro’s mee, die kun je dan in ieder geval in Hotel Nejma wisselen.
Nogmaals een fijne vakantie !
Pittie