Antwoord Kellebel88

Desmond, jy bent er ook weer vd zomer dus :D?

zijn de prijsen qua drank in de discotheek en café’s een beetje normaal eigenlijk? of is het dr allemaal zo 6 euro voor een biertje

nee bij entree betaal je bijv 10 euro krijg je 4/5 bier verschilt per feestavond welk feest er is etc!
en met een touroperater kaart krijg je zowiezo nog 1 gratis bier/wijn/sangria
en het bier is rond de 2 euro dacht ik? weet ik niet drink nooit bier hahaha! en je hebt irish pubs en supermarkten dus als je alles te duur vind!

yezzur alleen nu langer! haha
erg dan?

hej bedankt voor je antwoord!
nee te duur vind ik het niet, tis tenslotte dan vakantie he! dus kijk een beetje van hoeveel geld ik nodig ga hebben:P kwil niet op mn centen te hoeven gaan letten als ik daar eenmaal zit!

indd dan is het geen vakantie en de irish pubs zin goed te doen hoor hahahah! vooral de voetbal wedstrijden kijken daaaaaaar heerlijke sfeer vorig jaar met wk zweden engeland enzo mmmmmmmm heerlijke sfeer hahah biertje erbij:P!

Sarcastisch bedoeld, of…? (die irish pubs)

nope mean it!

waarom is het niet leuk als er veel spanjaarden zijn? je bent toch in spanje dan wil je wel toch iets spaans hebben zo nu en dan:tongue: ? of zijn dat geen leuke mensen? behalve dat je er geen reet van kan verstaan

Spanjaarden en italianen zijn de meest vervelende mensen op vakantie. Waarom? Geen id, maar ze gedragen zich als een stel eersteklas debielen.

als je normaal doet tegen hun doen ze normaal tegen jou!
ik was er op zaterdagavond gewoon in de arena hoor tussen de spanjaarde haha
tuurlijk is er minder plezier maar ze zijn net zo gek als toeristen hoor!

als je normaal tegen ze doet doen ze normaal terug tenminste tegen mij wel!
behalve de italianen die mocht ik ook niet zo heb er alleen niet zoveel meegemaakt!

Ik werkte er nog in augustus dan barst het van de Italianen, dan is het hun vakantie en proberen ze de wereld te overheesen. Walgelijke mensen!