Hai allemaal,
Mijn vriend en ik hebben besloten te willen emigreren naar de nederlandse antillen.
We zijn heel druk bezig om ons bij ieder bemiddelingsburo in te schrijven. De reacties blijven echter nog uit helaas. Ik heb de forums ook een aantal links gebruikt maar zit me ook rot te zoeken in nederland om een bedrijf te vinden die ook een vestiging op de antillen heeft. Kan iemand we daarmee helpen ? We hebben al bij van der valk gesolliciteerd, maar het gaat allemaal niet zo vlot. Alle info over het emigreren is welkom … hoop van iemand te horen.
Groetjes Danielle
Hoi daniëlle,
Ik ben ook druk in de were geweest met werk zoeken vanuit NL. Dit is erg moeilijk. Een NLvestiging is naar mijn weten ook onvindbaar, ik heb al heel wat uurtjes achter de pc doorgebracht ervoor.
Als ik jou was zou ik nog een keer een brieg sturen, mailen, telefoneren naar alles wat je tegenkomt. Waarschijnlijk reageren ze toch niet allemaal.
Succes ermee!!
Groetjes
Het is toch echt het beste,als je op Curacao wilt gaan werken, dat je erheen gaat en terplaatse probeert iets te regelen.
Dat proberen op afstand is heel moeizaam en heeft waarschijnlijk geen resultaat en de bijwerking dat je gedémotiveerd raakt.
Zorg dat je het een paar maanden kunt uitzingen zonder inkomsten en kom het proberen.