Another Belgian joins the force

Hoi,

Ik volg het hier al langer, maar omdat het gele balkje steeds blijf vragen om mij te registreren maken we er eventjes werk van :wink:

Dries is de naam, Colombia aficionado, reis- en literatuurverslaafd, oprichter van bootz.be en nu in het dagelijkse leven aan de slag als coördinator van de ViaVia reiscafé’s die je op 4 continenten kan aantreffen.

Afkomstig uit de rustieke Kempen, maar ondertussen de vleugels al meermaals uitgeslagen. Een tijdje inwoner van Tunesië geweest, en bezoeker van, hier gaan we: Noorwegen, Frankrijk, Italië, Tunesië, Rusland, China, Indonesië, Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam… bon, dat lijstje gaat nog even door, maar het eindigt met Colombia.

Want daar werd ik een aantal jaren geleden verliefd en ging mijn hart verloren. Zowel aan mijn vriendin als aan Colombia en de Colombianen.

Favoriete stad is dan ook by far Medellin, het voormalige bolwerk van Escobar, maar nu een innovatieve verrijking.

Nog op het lijstje: Iran absoluut, en nog zoveel meer.

Op termijn vermoed ik dat het lot ons wel naar Colombia zal brengen. Voorlopig blijf ik nog eventjes in België genieten van de schaarste zonnestralen.

Welkom op het forum! Mensen zijn vast heel blij als je ze wilt helpen met hun vragen over Colombia en andere landen waar je geweest bent.
Leuk, ViaVia… die in León (Nicaragua) vond ik een erg prettig hotel en het had super feestjes met live muziek elke vrijdagavond.