Animatiewerk Op Ibiza

Ik ben al een tijd op zoek naar animatiewerk op Ibiza. Er is wel veel entertainment op Mallorca en op het vaste land, maar nergens heb ik vacatures voor op Ibiza gevonden :frowning:
Wie weet hoe ik hier aan kan komen???

Ik kom al ruim 5 jaar op het eiland en wil er nu in het zomerzeizoen (min. half jaar) gaan werken. Ik ben op zoek naar een hotel, camping, resort… waar ze een kinderclub hebben of waar ik met kinderen kan werken :slight_smile:
Ik werk al ruim 10 jaar met kinderen, ga nu onbetaald verlof opnemen, zodat ik op Ibiza kan werken deze zomer!

Ik hoop dat iemand iets voor me weet, want de tijd dringt…
Groetjes Leonie (lexiondevil@hotmail.com)

Het animatie bureau, Fiesta Consulting, werkt ook op Ibiza. Het is een Spaans bureau, dus je kan het beste een Engels mailtje sturen aan baleares@fiestaconsulting.com of een kijkje nemen op de site www.fiestaconsulting.com misschien vind je daar meer info…

Het animatie bureau, Fiesta Consulting, werkt ook op Ibiza. Het is een Spaans bureau, dus je kan het beste een Engels mailtje sturen aan baleares@fiestaconsulting.com of een kijkje nemen op de site www.fiestaconsulting.com misschien vind je daar meer info…

Originally posted by LiefMeisje@16-01-2005, 20:09:10
** Het animatie bureau, Fiesta Consulting, werkt ook op Ibiza. Het is een Spaans bureau, dus je kan het beste een Engels mailtje sturen aan baleares@fiestaconsulting.com of een kijkje nemen op de site www.fiestaconsulting.com misschien vind je daar meer info… **

Bedankt voor de site, ik ga ze mailen…

Zijn er nog meer ideeen waar ik heen kan mailen voor een job op Ibiza?
Het liefst als kinderanimator in een hotel (AI) met kinderclubs…

He,

Kijk eens op www.cosmo-entertainment.com. Dat is een hele bekende organisatie die ook heel vaak adverterteert in de kranten.

Groetjes

Thanx… Dat er mensen zijn die met me mee willen denke…
Wie heeft er nog meer tips voor me??? :unsure:

:smiley: ik heb deze zomer gewerkt voor cosmo entertainment, als kinderanimator. Zij werken in verschillende landen alleen helaas nog niet op Ibiza. Het afgelopen jaar waren er 6 kinderclubs geopend in Europa, volgend jaar kan dit oplopen tot 30 clubs in europa, dus wie weet. :wink: :stuck_out_tongue:

Ik doe zelf ook entertainment werk in Spanje. Ik werk voor animatur (www.animatur.net).
Dit is de grootste entertainment organisatie in Spanje en je kunt door heel Spanje voor ze werken, dus ook op Ibiza.
Ook hebben ze altijd mensen nodig, dus succes:)!