Animatie Medewerker voor Nudistencamping Templo del Sol en Cambrils

**Zo ziet jouw werkdag eruit:
**
Allround Entertainer Julia: ‘Het was altijd al een droom van mij om een tijdje te werken in het buitenland. Het leek mij leuk om te werken met kinderen dus solliciteerde ik op de functie Animatiemedewerker. Ik heb er geen moment spijt van gehad. Elke dag is een groot (kinder)feestje. Van het vermaken van de kinderen in de Kidsclub tot het organiseren van leuke speurtochten tot leuke sportspellen en Bingo voor de oudere gasten. Ik verveel me geen seconde’.

Waarom je deze kans niet wilt missen:

[ul]
[li] Inclusief betaalde transfers vanaf het vliegveld naar de camping.
[/li][li] Een salaris €900 netto inclusief accommodatie en consumpties in of bij het hotel.
[/li][li] Je krijgt een training om je goed voor te bereiden op de functie.
[/li][li] Op wekelijkse basis komt er een supervisor langs die je persoonlijk coacht en begeleidt.
[/li][li] Elke week heb je anderhalve dag vrij en je spaar je vakantiedagen op, die na afloop van je contract worden uitbetaald.
[/li][li] Tijdens je vrije dagen verken je het (ei)land, proef je van de lokale specialiteiten van de bestemming of ga je stappen in een van de vele leuke kroegjes.
[/li][li] Je tilt je talenkennis naar een hoger niveau.
[/li][/ul]

Wat wordt er van je verwacht?

[ul]
[li] Je hoeft geen ervaring te hebben als entertainer. Je hebt wel affiniteit met kinderen.
[/li][li] Je voelt je thuis op een naturisten Camping.
[/li][li] Je spreekt goed Duits. Een tweede vreemde taal is een pré.
[/li][li] Je bent beschikbaar van maart tot eind oktober (harde eis).
[/li][li] Je bent vóór vertrek naar de training in maart of april 2018, 18 jaar of ouder.
[/li][li] Een verklaring van goed gedrag.
[/li][/ul]

Locatie
Spanje

Over Cosmo
Wij geloven in het talent van jonge mensen. Dat is de reden waarom we mensen opleiden in de wereld van hospitality zodat ze zich kunnen ontwikkelen tot jonge professionals om trots op te zijn. Jaarlijks bezorgen meer dan 700 van onze talenten en professionals gasten een onvergetelijke tijd bij onze klantrelaties in Europa.

Vragen & Info
Heb je vragen of wil je graag direct solliciteren? Stuur een mailtje naar recruitment at wearecosmo.com of bel/app 06 – 82 30 06 63.