Heej,
Zijn er nog andere mensen die au pair zijn in Australië rond deze tijd.
Ik zelf zit in Redhead dit ligt tussen Sydney en New Castle in. Ik zou graag ook met andere mensen in contact willen komen =)
let me know =)
Liefs, Marissa
Heej,
Zijn er nog andere mensen die au pair zijn in Australië rond deze tijd.
Ik zelf zit in Redhead dit ligt tussen Sydney en New Castle in. Ik zou graag ook met andere mensen in contact willen komen =)
let me know =)
Liefs, Marissa
Hoi !
Ik ben wel geïnteresseerd om daar au-pair te zijn ! Misschien kan jij mij in contact brengen met iemand ?? Ik zou eind januari tot juni willen reizen en werken ergens … Bestemming nog onbekend … Dus ik vind het een super idee ! groetjes
Heej heej,
Ik heb het via travelactive geregeld die regelen en met smart au pairs. Als je snel aanmeld heb je kans dat je eind Januari al gaat. Ik had 9 November mijn gezin en 27 November ging ik al naar Australië.
De zus van mijn familie heeft ook een au pair maar weet niet tot hoe lang die nog een au pair heeft. Als die daar bijna weg gaat kan ik het natuurlijk laten weten.
Groetjes
Hier hetzelfde plan maar ook nog geen plaatsje als au-pair gevonden voorlopig. Ik hoop begin februari te vertrekken als ik iets vind. Zou het liefst een plaatsje aan Bondi vinden maar dat is nog niet zo gemakkelijk natuurlijk ![]()