Amerikaanse eet 20.000 calorieën per dag om dikste te worden

Waar veel mensen de calorie-inname per dag proberen te beperken, heeft deze Amerikaanse vrouw uit Arizona juist de missie om minstens 20.000 calorieën per dag binnen te krijgen.

“Een Amerikaanse vrouw uit Arizona wil de dikste vrouw ooit worden. Met een dieet van 20.000 calorieën per dag hoopt ze aan het eind van het jaar 360 kilo te wegen. Dat meldt de Britse krant de Daily Mail.” -AD.nl

Lees verder

Ik vindt haar zus knapper…

@ StoneCast: Smaken verschillen :wink:

Ze vertelde in het nieuwsartikel dat ze zich zekerder van zichzelf voelde en dat ze meer aandacht van mannen kreeg naarmate dat ze dikker werd.

Dat ze meer aandacht krijgt of nagekeken wordt snap ik, je draagt wel even het gewicht van ongeveer 4 volwassenen met je mee. Maar dat ze zekerder van zichzelf wordt… :confused:

Ze kan nog staan en wellicht ook nog lopen, dus er kan nog meer bij.

Het zu verboden moeten worden om je lijf doelbewust kapot te maken. En als het mis gaat betaalt de verzekering zeker om de deur uit haar huis te breken omdat ze er straks niet doorheen pas? (Als ze al een verzekering heeft!)

@Hajer
Gelukkig verschillen smaken, anders werd het allemaal zo eentonig op de wereld en waren vele mensen eenzaam…

Tja, dat ze meer aandacht krijgt in de vorm van mensen die haar nakijken kan ik heel goed inkomen maar ik kan er niet inkomen dat ze gezond blijft… Ik heb beelden van extreem dikke mensen gezien, die hun bed niet meer uit konden komen en door de brandweer door een gat in de muur van de woning het huis werden uitgetakeld… Iets zegt mij dat dat niet helemaal gezond is.

@Jenny
Ik neem aan dat als ze door gaat, vanzelf niet meer kan lopen omdat haar benen haar gewicht niet meer kunnen houden… :-S

Als ze regelmatig een medisch consult krijgt, denk ik dat ze wel verzekerd zal zijn.

Ik vraag echter me af of verzekeringsbedrijven in Amerika potentiële klanten kunnen weigeren, vanwege de hoge risicofactor die aan zo’n gewicht verbonden zit.