Amazone

Wie wil er met mij, jeugdige vrouw van 54, een tocht met een boot over de Amazone maken? Periode; winter 2009/2010. Het zou handig zijn als je Spaans of Portugees spreekt want dat spreek ik niet.:zon02:

Beste Betje,

Ik ben ook een 50+ vrouwtje. Ik heb wel vaker gecruist, maar een toch met een bootje over de Amazone, dat nog niet. Lijkt me wel eng. Ik kan trouwens ook niet zwemmen.
Zou er misschien een cruiseschip ook die richting gaa, dan heb ik wel belangstelling.

mvrgr

Carrie

Betje,

Ik zag dat Djoser reizen organiseert naar het Amazone gebied met onder andere boottochten.Is dat de bedoeling.
Graag meer info wat de bedoeling is van uw reisplannen.

Carrie

Hallo Carrie,

Bedankt voor de tip over de Djoserreis naar Brazilie waarbij ook een tocht over de Amazone wordt gemaakt. Ik kreeg een ontzettend goed gevoel bij deze reis!.
Hebt u zelf ook plannen om daar naar toe te gaan?
Liesbeth

Beste Betje,

Het is niet in mij opgekomen om zo’n reis te maken, maar gezien uw oproep (van een leeftijd genote) dacht ik maar te moeten reageren.
Voor mij is belangrijk een vlotte reisgenote van dezelfde leeftijd te kunnen vinden. Eventueel kunt u ook via deze site verder reageren naar het persoonlijke menu. Wij kunnen dan samen bekijken of wij iets voor elkaar kunnen betekenen. Alleen reizen is niet altijd zo fijn. Maar het zit er wel in dat ik ook een keer richting Amazone gebied wil bezoeken.

mvrgr

Carrie