Altijd al eens een Powwow willen beleven??

:wereld:

In ons exclusief ontwikkeld reisaanbod voor kleine groepen naar Arizona (en New Mexico) bezoeken wij o.a. Native American reservaten en gaan we naar hun Powwows. Ter voorbereiding daarop worden ter plekke een aantal workshops verzorgd door Native Americans, w.o. een workshop Native American Music. Hierdoor wordt het bijwonen van een Powwow ook een eigen beleving daarvan i.p.v. een schouwspel.
Voor een eerste indruk verwijzen wij graag naar het Fotoalbum over dit onderwerp.

Kijk voor meer info op www.arizona-taste.com

Ik weet niet of je op dit forum reclame mag maken voor jezelf maar zolang de moderators niet ingrijpen…
Jullie hebben een goede reisroute samengesteld zeker voor mensen die de Native Americans een goed hart toedragen. Heard Museum, Botanical Gardens en Taliesin West zijn zeer de moeite waard. De dag van Gallup via Zuni, El Morro, El Malpais en Acoma Pueblo zal een lange zijn. Het kopen van juwelen doe je het best in Gallup trouwens. Canyon de Chelly is geweldig met de Adam Teller tour en de rit over south rim naar Spider Rock. Maar de halfdaagse tour met Adam gaat niet naar Spider Rock.
Ipv Navajo NM zou ik de sidetrip naar Monument Valley Tribal Park maken. Als je zo dichtbij bent mag je dat niet missen en van Navajo NM ben ik niet onder de indruk maar that’s just me. Ik ben trouwens benieuwd hou jullie die rafttrip vanaf south rim willen organiseren,. Naar Supai???
En dan in Sedona zou je een bezoek aan Chapel of the Holy Cross niet mogen overslaan. De Chapel is gebouwd door een leerling van Lloyd Wright.
Een ongebruikelijke rondtrip maar voor de liefhebber zeer aantrekkelijk. Jammer dat jullie niet aan Second Mesa in het Hopi reservaat toekomen.
Ik hoop dat jullie deze post als positief zullen ervaren.
Yeehaw.