Als ik aan Australië denk, dan denk ik aan...

Waar associeer jij Australië mee? Met zon, zee en strand? Of met de fantastische mensen die er wonen? Of met iets anders?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Wat is dat lastig kiezen! De natuur, de mensen, de dieren, de steden, het surfen … het is een land dat zoveel heeft. Echt heerlijk!

ALLES beter dan thuis! :slight_smile: De natuur, het klimaat, de mensen, de steden, het surfen, de leefstijl.

Dit grootse land doorkruisen met mijn Mitsubishi busje, het eindeloze rijden over de Tanami desert road. De mooie avonden in de outback en het ver van alles verwijderd zijn. Het “no worries mate” en de song " a pub with no beer " naar de nederlandstalige versie van Bobbejaan Schoepen " een café zonder bier" . De hitte in Alice Springs, de 2km diepe kopermijn van Mount Isa, de machtige road trains . Het crazy dorp “Coober Pedy” en hippie dorp “Nim Nim” .

De mooie toekomst die we er eventueel kunnen hebben als we er naar toe emmigreren…

Het plaastje heet Nimbin :wink: Verder eens met alles wat over Australia al gezegd is. Speciaal de avonden in de Outback. En de stranden.

Wakker worden in mijn swag, gewekt door de kwetterende vogels en huilende dingo.

…de reis die mijn leven veranderde