Alp Tours

Wie is er bekend met Alp tours?? Wij gaan in dec. naar de Dominicaanse Rep. en we kregen de tip om bij hun tours te gaan boeken. We gaan zelf naar Cabarete…

In cabarete zit wel een duitser weet niet zo zijn naam hij verhuurt ook scooters.Daar kun je ook wel gunstig tours gaan boeken.boek ze niet via een reisleiding(ben je veel duurder uit en krijg je het zelfde)ze zeggen dat je niet verzekerd bent
Ja mijn r…t
zit in cabarete zelf

Oh, ok…
wat heb jij met cabarete en waarom?? en hoe vaak ben jij er al geweest?? ben benieuwd!!

vrouw daar met kinderen islabon
4x geweest in totaal 3 maanden
weet ongeveer hoe het er daar aan toe gaat
freddy tours volgens mij

Bedankt weer voor de reactie…ja, dan weet je wel hoe het daar is…
Freddy tours zullen we ook in gedachten houden, we kregen op een andere site ook weer Alf tours door… kunnen we in ieder geval vergelijken.

Hoi!

Wat toevallig dat ik dat hier nu tegenkom!

Ken Freddie Tours wel maar ben niet met ze op tour geweest. Wij zijn dus met Alf Tours gegaan. Die zitten naast Freddie Tours.

Alf Tour is in ieder geval bevallen. Wij hebben de Jeepsafari gegaan en zijn met de Catamaran mee geweest.

Hoi, dat is nou leuk… we zullen Alftour zeker in de gaten houden!!! Volgens mij kan je ook via internet boeken??? Is iemand daar mee bekend???

Zo, jij bent snel met reactie!

Heb ff het foldertje opgezocht in mijn fotoboek. Ben zo’n muts die alles inplakt:redface: . Site is www.alftour.com. Ook niet echt een verassing natuurlijk. Weet niet of je daar ook kan boeken maar dat zal er vast wel ergens op staan.

Succes! En doe de groeten aan Vicky

Kijk ook eens op www.wdtours.info prachtige tours, iedereen gewoon goed verzekerd en echte dagtochten om nooit meer te vergeten!!!
En…niet duur, dus kijk eens op de site en kom langs!!!
Groetjes
Jeannette