Alles wat u wilt en moeten weten over het wonen en leven in Frankrijk

Onafhankelijk advies over het wonen en leven in Frankrijk

Meeste banken en makelaars willen altijd iets van u, waardoor u geen objectief advies krijgt. Van mij krijgt u het wel!!

Door zowel mijn persoonlijke als zakelijke ervaringen ondervond ik veel onduidelijkheden omtrent de procedure die men doorloopt bij het aanschaffen van een huis in Frankrijk.

Ik heb gedurende 7 maanden voor een bekende bank in Nederland een onderzoek gedaan naar de huizenmarkt in Frankrijk. In mijn onderzoek vond ik dat de normale consument weinig onafhankelijk advies krijgt. Er zijn weinig banken of makelaars die u het advies geven waar u recht op hebt en waar zij geen belang bij hebben. Daardoor voelde ik me genoodzaakt om een website te maken voor de consument die een onafhankelijk advies verdient. Tevens heb ik als beursorganisator gewerkt in Parijs waar ik de Franse taal en cultuur heb leren kennen.

Deze website is dus bedoeld om u te begeleiden van A tot Z met het vinden van uw droomhuis in Frankrijk.

Ik geef informatie over de volgende onderwerpen:

• Waarom kiest men voor Frankrijk? Aantal Nederlanders in Frankrijk, actuele trends, aankoopmotivaties etc.
• Economie, de huizenmarkt en de hypothekenmarkt in Frankrijk
• Fiscale en juridische factoren bij het kopen, verkopen en bezit van een woning
• Financiering: Nederlandse of Franse bank? Wat is voordelig?
• Cultuur in Frankrijk: hoe zijn de Fransen, waar moet u rekening mee houden als u in Frankrijk gaat wonen ?
• En ik geef ook een cursus Frans

U kunt mijn website bekijken voor meer informatie hierover, u mag me ook mailen, advies is gratis. Ik hoef geen geld voor advies, tenzij u een afspraak met mij maakt en meer uitleg wilt dan verwacht ik wel een kleine vergoeding.

Neem een kijkje op mijn website: www.infrankrijkeenhuiskopen.nl en als je vragen hebt [EMAIL=“info@infrankrijkeenhuiskopen.nl”]info@infrankrijkeenhuiskopen.nl

Veel lees plezier, en fijne verblijf mocht u beslist hebben om in Frankrijk te gaan wonen.

Met vriendelijke groet,

WWW.INFRANKRIJKEENHUISKOPEN.NL

1 like