¡Hola!
Ik ben een alleenstaande papa met een zoontje van 2 jaar. Eigenlijk zou ik graag richting Spanje of Mallorca gaan net buiten het hoogseizoen van 2011.>>> Ik ben nog niet zo lang alleenstaande papa dus wordt het de 1e vakantie alleen met mijn boef. Nu is dat alleen met zo’n kleine best moeilijk, daarom hoop ik een (of meer) medereizigers te vinden…
Is er iemand (bij voorkeur vrouwelijk) die in het zelfde schuitje zit en dit samen wil doen. Ook als je geen kid hebt mag je natuurlijk reageren, vrijheid blijheid!
Dusss…reageer snel dan kunnen we misschien na wat info/foto’s te hebben uitgewisseld en een kennismaking te hebben gehad iets boeken.:vak01:
Ik zelf kom uit Regio Den Bosch maar dat maakt natuurlijk op zich niet zo veel uit…
Groetjes,
Mannie:zon02:
Hoi Mannie,
Lees mijn oproepje eens …reisgenootje01 turkije half juni…heb ik net geplaatst.
Weet nog niet precies hoe het allemaal werkt…en ben even aan het rondkijken…maar ik ga half juni …en woon in de buurt
Groetjes :zon02:
Hoi Mannie,
Ik weet niet of je inmiddels al verder bent gekomen in je zoektocht, maar ik plaats toch maar even t berichtje!
Ik ben Joyce, 24, zonder kinderen. Toch sprak mn berichtje me heel erg aan, want ik ben dol op kids!
Nu is het zo, dat ik een veiling heb gewonnen, en wel 2 weken in een luxe ingerichte bungalowtent op een gezinscamping in Spanje. Datum 28 mei t/m 11 juni, dus buiten het hoogseizoen!
Mijn vrienden/familie kunnen allemaal niet tijdens die weken, dus ik zoek nog liefhebbers die mee willen!
De kosten voor de tent (maar 80 euro!) kunnen we delen en dan is het nog even uitzoeken hoe we er heen gaan!
Ik hoop van je te horen!
Groetjes
Joyce
Hey Joyce,
Gefeliciteerd met je gewonnen reis op de veiling!
Helaas heb ik vorige week de knoop doorgehakt en maar een vakantie geboekt aan de kust (in Nederland).
Wel leuk dat je gereageerd hebt op mijn ad. en ben wel benieuwd naar wie Joyce eigenlijk is!!! Heb je wat meer info over jezelf, fotootjes, etc…of misschien een hyves of facebook pagina?
Groetjes,
Mannie