Alleen met een jongerenvakantie naar Rimini?

Hoi,

Ik denk eraan om met een jongerenreis mee te gaan naar Rimini. Hebben jullie ervaring met alleen reizen? Raden jullie een jongerenreis aan als je alleen gaat?
Tips en adviezen zijn erg welkom!
Alvast bedankt

liefs evelien

ikzelf ben samen met een vriendin erop uit getrokken. We hebben ook een aantal mensen leren kennen die met jongerenreizen meegingen. Je bent dan min of meer verplicvht mee te doen aan hun programma’s, je moet je aan hun regektjes houden en aan hun tijden etc. Niet meer dan logisch natuurlijk. Je kan er ook alleen op uit gaan (zoals mij/ons) en dan kun je net zogoed dezelfde uitstapjes maken, alleen deze plan je dan zelf in of je doet ze via de reisoraganisatie die in rimini zit ‘Olanda Italia’ genaamd. Hiermee hebben wij de uitstapjes naar Venetie en San marino gedaan. Je kan dan samen met een gids van hun erop uit en die verteld je alles en laat je de dingen zien die je gezien moet hebben.
Het is natuurlijk waar je van houdt. Maar ik zou n ooit en te nimmer met zn jongerenreis meegaan.

Groetjes yvonne

Ik weet niet of ik ooit alleen met een jongerenvakantie mee zou gaan, maar het valt te proberen ja. Toen ik met beachmasters ging waren er echter alleen maar vriendengroepen met elkaar op vakantie, maar dat ligt misschien ook aan de soort vakantie die je boekt?
Salou beviel mij in ieder geval erg goed.
Hier vind je meer informatie over uitgaanssteden in europa: Hoe kies je de juiste jongerenvakantie? | Reizen en Recreatie: Europa