Rimini

Ik ben ook op zoek naar gezellige reisgenoten!
Ikzelf ben 24 jaar en woon in de omgeving van Rotterdam.

Mijn vriendinnen hebben allemaal een vriend dus gaan daarmee op vakantie. Dus via deze weg lijkt het me leuk mensen te leren kennen die het leuk lijken om in de zomer Rimini onveilig te gaan maken.:zon02: Ikzelf ben sowieso helemaal gek van Italie.

Voornamelijk een zon, uitgaans vakantie. Ik ben zelf al paar keer naar Rimini geweest en beviel me goed. Dus lijkt het je wat, laat het dan weten! De periode maakt me niet zoveel uit, juli/aug, alles is prima!

Groetjes

Hoi, ik ben pieter,22 en was van plan om dit jaar naar italie toe te gaan, maar aangezien m’n vrienden te druk hebben met het werk of geen geld hebben sta ik er dus alleen voor.
Maar zo te zien ben ik niet de enige, dus als je nog een reisgenoot zoekt hoor ik het wel.
Ik hou zelf ook van zonnen en uitgaan maar vind het ook leuk om de stad de bezien, heb gehoord dat het een mooi stadje is, dus ik ben benieuwd!!

Groetjes pieter

[EMAIL=“pieterthibaudier@hotmail.com”]pieterthibaudier@hotmail.com

Leuk! Ik ben ook gek op Italie (en zon en uitgaan :)). Ik ben ook al een keertje in Rimini geweest en zou nu liever ergens anders heen gaan, maar misschien kunnen we even op msn verder praten? [EMAIL=“luckystarz_82@hotmail.com”]luckystarz_82@hotmail.com

Ik ben trouwens 25 en kom uit Rotterdam.