Alleen de taal leren in Yogjakarta

Hi allemaal,

Ik wil ontzettend graag bahasa leren in Yogjakarta, is iemand hier bekend mee?
Ook ga ik alleen rond januari 2011, misschien is er iemand die ook die kant uit gaat en samen wilt gaan?

Graag ontvang ik jullie reacties, bedankt!!

Groetje, Sanne

Hallo sadde,

ik heb gans geen idee hoe we dat aan moeten gaan pakken, maar ik ga ook ergens in januari voor zeker 3 maanden naar Yogya voor mijn master onderzoek, hoe lang ga jij en waarom? Wie weet kunnen we elkaar wat goede tips aan de hand doen :slight_smile:

Hai Eva,

Wat leuk je berichtje! Wat voor onderzoek ga je doen voor je master? En ga je alleen of met reis/klasgenoten?

Ben benieuwd naar je verhaal!!

Groetje Sanne

Ahh sorry van de late reactie! schijnbaar wordt t me niet verteld wanneer er nieuwe reacties bijkomen.

Ik ga in m’n eentje 3 maanden onderzoek doen naar schoonheid en embodiment onder Indonesische studentes! Het wordt superleuk maar ook superdruk, en ik moet alles in m’n eentje regelen (ben nog niet eens begonnen, pfft). Op t moment ben ik mijn onderzoeksvoorstel aan het schrijven en nadat die is goedgekeurd mag ik vertrekken. Hoe had je die taallessen in gedachten, aan de universiteit of gewoon particulier?

Hey Eva ik heb je een inbox berichtje gestuurd, je kunt me anders ook mailen op mess_e@hotmail.com mocht je nog wat willen weten :slight_smile: Groetje!