Alle wegen leiden naar Rome (liften)

Titel zegt genoeg! Liftend naar rome en onderweg natuurlijk leuke plekken zien.
Lowbudget, couchsurfing, hitchhiken, hostels, of misschien wel een tent!

Ik zat te denken vanaf halverwege juli tot maximaal eind augustus.

Heb verder geen plannen of een route gemaakt, maar zon reis moet ook wel een beetje spontaan gaan! Ben open minded en flexibel, dus wil best een lange omweg maken voor dat ene leuke plekje!

Ben 19 jaar, ga volgend jaar studeren voor docent engels. Ik spreek genoeg spaans om frans en italiaans een beetje te kunnen verstaan. Ik hou ook van talen en culturen te leren kennen…

Hobbys zijn reizen, muziek maken, (reis)filmpjes maken en nov veel meer! In tegenstelling tot meeste leeftijdsgenoten ga ik niet zovaak uit en game ik nooit, dus heb genoeg geld en tijd over voor een leuke reis!

Ik zoek dus een gezellig reismaatje dat houdt van avontuur en leuke ideeen heeft! Leeftijd/geslacht maakt me niet uit!

hoi,

Ik ben ook van plan om naar rome te liften.

Mvg,

Emile( 19 jaar)

En heb jij al een maatje gevonden? Ik nog niet?:frowning:

Welke steden zou je onderweg willen bezoeken? En welke periode?

Mvg,

Maurice

Alles wat je schrijft spreekt me erg aan! Low budget, liften, niet plannen, etc…
Daarnaast ben ik nog nooit in Rome geweest dus lijkt me een prachtige eindbestemming.

Ik ben 24 en student. Wel 5 jaar ouder alweer, maar ik zie weinig belemmering zolang het maar klikt.

Mijn hobby’s zijn: backpacken, reizen, nieuwe mensen/culturen ontmoeten, volleyballen, uitgaan, enz… Gamen heb ik ook niets mee.

Mocht je nog iemand zoeken mail maar even naar: karel.de.kruijk@gmail.com. Dan praten we een keer bij over onze ideeën