Op een rijtje hiero!
Lijkt me wel handig voor iedereen die een goed au-pair bureau zoekt, toch?!
Hoi Eef!
Een heel goed plan, denk ik zo. Ik dacht er al eens aan een linkoverzicht te maken van zo’n au-pairbureau lijst, maar op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer. Als jullie de toppertjes aandragen dan kan ik daar uiteindelijk misschien wel een mooi overzicht uit opstellen!
Wie trapt af? Heb je goede ervaringen met een bepaald au-pairbureau, deel deze dan hier en zorg dat andere aanstaande au-pairs er tevens profijt van kunnen hebben.
Met dank aan Eef en groetjes aan iedereen,
Wouter v. Kuijk
Zelf heb ik nog geen ervaring, maar ik ben wel van plan om een jaar au pair te worden.
Dus hoop dat iemand hier wat plaatst
Ook ik wil graag Au Pair worden, maar ik ben er nog niet helemaal overuit via welk bureau ik het moet doen. Hebben jullie misschien ervaringen met bijv. travel active, house-o-orange, au pair interactive of smartaupairs?
Hoi Allemaal,
Ik ben met Travel Active naar Amerika geweest. Via, via ben ik bij Travel Active terecht gekomen en heb eigenlijk niet naar andere organisaties gekeken, maar Travel Active is me echt heel erg goed bevallen. Vooraf had ik nogal veel vragen en ik kon altijd met mijn vragen bij ze terecht, dus dat vond ik superfijn. Ook van de voorbereidingsworkshop op hun kantoor heb ik veel geleerd en het was ook een dag waarop ik andere Au Pairs tegenkwam. De plaatsing met mijn gastfamilie heeft iets langer geduurd, maar goed die kwam uiteindelijk gelukkig toch. Ik ben dik tevreden, dus die organisatie kan ik zeker aanraden.
Succes met alle voorbereidingen.
Groetjes Lies