Ik geef weerbaarheidstrainingen-zelfverdedigings workshops Eind september/begin oktober op een zaterdag een workshop in
Alanya. .Voor de kinderen is het van 10.00 uur tot 12.00 uur.Voor de vrouwen is het van 13.00 uur tot 17.00 uur. .Het is altijd een gezellig samenzijn van nederlanders die onder een gezellige morgen/middag nog wat leren ook.Snel toe te passen technieken(lichaamswapens) waarmee je je kunt verdedigen. Zeker voor kinderen heel belangrijk. www.ajoh.nl Alleen of met je dochter of met vriendinnen meedoen (in het nederlands), mail dan naar [EMAIL=“info@ajoh.nl”]info@ajoh.nl of [EMAIL=“gewoonweerbaar@live.nl”]gewoonweerbaar@live.nl .De kosten wil ik laag houden:** kinderworkshop30TL ****meiden/vrouwen workshop 40 TL**Ik zie je graag op deworkshop.Nadere info over de locatie volgt nog. In iedergeval in Alanya.Tot ziens,
Griedina Keurhorst
praktijk Ajoh.
Ajoh, waarom staat dit bij vakantieliefdes, zodat we ons tegen onze liefdes kunnen verdedigen? Succes met de workshops in ieder geval, wel een goed intitiatief.
Ha, jij bent nog alert zo op de late avond.
Tja, ik heb het maar overal geplaatst.
Uiteindelijk komen die vakantieliefdes steeds vaker in Turkije
en…een heleboel daarna voorgoed.
En uiteindelijk misschien wel met kinderen.
Maar goed, ik vind het belangrijk genoeg.
Iedereen zou dit moeten kunnen, dan zou er veel leed bespaard blijven.
Groetjes
Omdat het ‘overal’ geplaatst is, lijkt het bijna op Spam, en had ik al bijna alles weggehaald.
Dus beter op 2 plekken correct dan overal!
Ik vind het een goede zaak, dus zal het verder laten staan, en hoop dat het een succes gaat worden
Omdat ik natuurlijk verhalen lees van miss may en sin die de deur overdag niet open durven te doen door alles wat ze daar meemaken vind ik het wel een goede zaak dat het bericht hier bij vakantie liefdes staat, want het is een feit dat veel van deze meiden hier verhuizen naar turkije en door een situatie bang geworden zijn. DUS laat hier idd maar staan en hopen dat een aantal meiden besluiten mee te gaan doen!!!
Hallo allemaal,
Ja ik was misschien iets te enthousiast. Ik vind het zo belangrijk, wat je zegt, mensen durven gewoon niet de deur uit. En hoevaak ik in de groepen niet hoor, zeker van kinderen, dat er toch veel te veel dingen gebeuren zoals bijvoorbeeld ongewenste aanrakkingen. Over je grens laten gaan. Je toch laten overhalen tot iets wat je eigenlijk niet wilt.Kom op! We mogen toch voor onszelf opkomen? Het is zeker niet als spam bedoeld, maar het raakt me en ik wilde het met iedereen delen.