AishaNL stelt zich ook voor...

Hallo,
Ook ik stel me even kort voor. Een van mijn grootste passies is reizen. Hoe meer ik reis hoe meer de reislust in mij aangewakkerd wordt. Ik vind het heerlijk om nieuwe landen te ontdekken, op de bonnefooi ergens heen te gaan en te kijken wat de reis je brengt. Voor mij begint de reis wanneer ik de voordeur uit stap. Of ik nou te voet ga, per fiets, met de auto, trein of bus of dat ik ga vliegen… ik vind het stuk voor stuk erg leuk. Ik ben van het type dat een reis wil beleven en wil opslaan in mijn geheugen. Daarom maak ik ook bijna nooit foto’s – tot ergernis en teleurstelling van mijn omgeving – van mijn reizen. De landen waar ik voornamelijk heen ben gegaan zijn de Europese landen en de landen net erbuiten… Met een kleintje is het lastig plannen om ver weg te gaan, alhoewel voor 2011 een verre reis op “mijn verlanglijst” staat. Zo ben ik ook op dit forum terecht gekomen, ik hoop van jullie ervaringen te mogen leren en mijn ervaringen te mogen delen…
Hartelijke groeten en nog een fijne kerst voor een ieder,
AishaNL

Hallo Aisha, welkom op Wereldwijzer!

Ik lees uit je verhaal dat je een ware reiziger bent en nu ook dat gaat combineren als moeder. Met een verre reis in het vooruitzicht ben je hier aan het goede adres om je voor te bereiden. Veel plezier met de voorbereidingen en je uiteindelijke reis.

Groetjes, Leontien