AirAsia Promo's

Heeft iemand enig idee hoe de promo’s van AirAsia werken?

Ik heb voor komende zomer al aardig wat binnenlandse vluchten geboekt met AirAsia Promo’s. Ik wil nog twee vluchten boeken maar die zijn nu nog behoorlijk prijzig. Zouden daar nog promo’s op kunnen komen of hadden die dan inmiddels al bekend moeten zijn?

Daar valt geen pijl op te trekken bij hun, heb vorig jaar oktober een promo gekregen voor enkele weken later. Vond de prijzen vooraf erg duur dus dacht ik wacht gewoon en betaal anders alsnog de volle mep. ( of ik dat nu doe of als ik er ben!) Wel geluk gehad misschien… maar zou gewoon de site goed in de gaten houden en nog even afwachten.

Gr

Als er weinig tickets verkocht zijn op de route die jij graag wilt, dan heb je kans, dat er nog wel een promo komt. Maar vast niet voor alle datums.

ik denk bijna wekelijks kijken wat er met het tarief gebeurd en hopen dat er een promo voorbij komt. Op sommige trajecten zitten de vliegtuigen erg vol en daar van zul je dan niet zo snel een promo tegenkomen.

Gr. Frank

Oke bedankt voor de info, dan wacht ik het nog heel even af!

ze hebben op dit moment weer mooie acties!

Ik zag het, helaas niet op mijn route!

Hou er wel rekening mee dat er nog belastingen en bagage kosten bijkomen.
Ook als je wilt eten tijdens de vlucht komen hier kosten bij.

Kijk een malaysia airlines,hier is de prijs die je ziet alles incl en op sommige vluchten goedkoper dan met air asia.

Wij hebben binnenlandse vluchten geboekt met beide,echt gekeken welke de voordeligste was.

Klopt, maar tot nu toe is air asia toch nog steeds de goedkoopste, ondanks de bijkomende kosten!