Aftellen!!

beetje voor beetje gaat het voor vele meiden opschieten.:wink:

brenniej: het gaat al op schieten voor je! nog 33 nachtjes:smile:

Nog 50 dagen…

@ MissMariska: jaaaaa gelukkig wel,… ik zit nu egt op me laatste loodjes hoor… Pfff:( even geduld nog!!

Nog 32 nachtjes!!!:smiley:

Pff nog 10 wkn

n0g 49 dagen…

nog 72 nachten alleen zijn, dus nog 10 1/2 week

Ik mis mijn vent!

Nou anders ik wel

hier nog 1…

bijnnnaa onder de 30… kom dan toch het einde inzicht…??

31 nachtjes…

almost 4 weken te gaan

Nog 71 nachtjes, nog 2 dagen en dan zit ik weer onder de 70, schiet al een beetje op…

Ben net terug en het was geweldig!!! Veel gezien en gedaan, maar moet nu weer 2 en een halve maand wachten voor we elkaar weer kunnen
zien :crybaby:

Nou Roma, je bent echt een bofkont, ik ben eind mei geweest en moet wachten tot 2 november…
Dus 2 1/2 maand is niks :wink:

Tja misschien wel, maar toch het klinkt zo lang… Ben je twee weken samen geweest, en nu ineens weer alleen. Maar in november komt hij naar Nederland! Dus wel wat om naar uit te kijken! Maar jij moet wel lang wachten zeg…

Tja heb helaas geen rekbare beurs hihi. Nee heb net een huisje gekocht en daar moest veel in gebeuren en ik ben in mei 1 week geweest en toen moest hij altijd werken van 08.30 tot 01.00 uur dus in het hoogseizoen heb ik dan niks aan hem. Wij zijn ook aan het proberen om een toeristisch visum voor hem te krijgen, dan ga ik 1 week in November naar hem en zijn ouders en dan vliegen we samen terug en heb ik hier nog 1 week met hem en dan blijft hij nog bijna 3 maanden. Lukt dat niet ga ik 2 weken naar hem toe in November. Hebben jullie dan al een toeristisch visum geregeld??

Hij heeft nu een visum voor Italie en de schengenlanden tot 11 januari. Dit omdat hij in Italie studeert, hij kan dus zonder problemen naar Nederland komen! Dit is wel erg fijn. Wanneer hoor je of dat het lukt met een visum? Is het erg lastig om een toeristisch visum te krijgen?

Nou hij gaat het eind deze/ begin volgende maand aanvragen. En dan moeten we dus afwachten, heb gehoord dat de 1ste keer meestal word afgewezen. Ze kunnen er 3 maanden over doen om een uitspraak te geven, maar dat gaat meestal toch sneller heb ik gehoord, dus ik moet even duimen en anders gaan we bezwaar aanteken, hij en ik voldoen namelijk overal aan dus…

Oh dat is wel spannend dan. Maar gebeurt het vaak dat ze het afwijzen? Dat wordt duimen dan! Ik heb wel van mijn vriend gehoord dat wanneer je vaker een visum heb gehad je er steeds sneller een krijgt. Dus als deze goed komt zal de volgende makkelijker gaan. (Hij heeft al vaker een visum verkregen en het werd steeds makkelijker). En dan komt hij drie maanden naar Nederland? Is het de bedoeling dat hij voorgoed komt als het bevalt? of wil jij naar turkije?

Ja heb gehoord dat de eerste keer bijna altijd word afgewezen en dat het daarna idd. makkelijker gaat.
Ja hij komt dan voor 3 maanden, kijken of het dan nog altijd zo leuk is tussen ons en dan leer je elkaar ook pas echt kennen. Als het ons bevalt dan wil hij graag naar Nl komen. Ik ga niet naar Turkije, want we hebben dan niet zo’n goede toekomst samen, ik heb hier een vaste baan en hij heeft altijd alleen maar in de zomermaanden werk dus vandaar…