geloof het ook zoiets,…
maar het betekent in ieder geval geen schatje…
Op zich komt het op het zelfde neer… maar letterlijk is het niet schatje…geloof ook toch wel dat het Mijn hart is…
@ Besmile: Jaaa echt hee…!! haha… maar moet zeggen, dat het de laatste tijd met me woordjes enzo goed gaat! en zinnetjes…standaard dan…wel in me hoofd blijven zitten… maar dan nog het durven praten…! haha
Askim gaat altijd lachen… wel postieve manier hoor…maar hij moet altijd zo lachen om me uitspraak…
@ brennie de makkelijkste woorden en zinnen blijven wel hangen,
Heb ook via een andere forum een vertaalprogramma en woordjes wat ik zo af en toe kan oefenen.
Hopelijk gaan de 6 weken voor jouw in marmaris langzaam voorbij. De klok gaat dan heel langzaam.
@ charissa alles beetjes wat je weet is toch mooi meegenomen
@ Besmile: Jaa njaaa… Ik ik wil gewoon nu!!!.. maar ja tis alweer augustus…even dit maandje voorbij en we kunnen zeggen nog 3 weken… Nouuuu…Oohhh…was het maar zover…dan voel je die lekkere kriebels weer opkomen!..
en…pfff maar ja zover is het nog niet:(
Hallo allemaal, ik ben nu weer 2 daagjes thuis:crybaby:.
Ik wilde even laten weten dat mijn verrassing helemaal geslaagd was.
Mijn vriend was helemaal in shock toen hij me plotseling in de bar zag staan. Hij was helemaal de weg kwijt en kwam op me aangerend en gaf me een hele dikke knuffel. Hij vroeg of het echt was dat ik er was of dat hij droomde. We hebben echt een super tijd gehad, hij moest wel veel werken, maar hij kon ook wat dagen vrij regelen.
Nu weer aftellen tot de volgende keer: Nog 75 dagen!!!:wub:
ohw wat gaaf dat je hem kon verrassen
is mega lief man
en jammer dat ie veel moest werken
maar je heb een fijne tijd gehad zo te lezen hihi
en nu maar gauw weer aftellen ja haha
lekker hoor
groetjesss
Ja, het was moeilijk om het niet te vertellen, maar ik heb het vol gehouden. Hij vond het ook mega lief.
Mijn ouders gaan over 1 week en 5 dagen naar hem toe, dus dat is ook super.
Nu weer aftellen tot oktober!!
ik moet nog 16 nachtjes slapen misschien 15 maar er zijn nu 4 vluchttijden en ze kunnen nog steeds niet vertellen welke we hebben. ik hoop de nacht want hoe eerder ik daar ben hoe beter maar ik zal wel de pech hebben dat we pas laat vliegen.
ja zo hoorde ik een dag voor vertrek dat mn vlucht geannuleerd was
ik werd gek, ben snel naar reisbureau gegaan en een nieuwe vlucht geboekt
maar wel lekker hoor nog ff volhouden dus hihi
waar ga je heen en hoe lang?
dat is helemaal ***
ik heb ook gewoon een hotel geboekt ik ga samen met mijn beste vriendin die heeft ook een turke jongen onmoet, toen wij de vorige x daar waren.
maar ik ga naar Alanya en voor 2 weken ik wou 3 weken maar kreeg geen 3 weken mijn baas kan niet zo lang missen.
Ja, het was echt helemaal toppie!!! En ik heb tot het eind mijn mond kunnen houden, hij vond het geweldig. Ohhh wat wil ik graag terug.
Nog 73 dagen wachten…