oh meiden jullie he
bben wel geluk ik ga pas eind mei of begin jun i en dan met de vraag of ik hem wel kan zien , vanwege het leger,
liefs rahbit
oh meiden jullie he
bben wel geluk ik ga pas eind mei of begin jun i en dan met de vraag of ik hem wel kan zien , vanwege het leger,
liefs rahbit
Heee Allemaal!!!..
Nou ben ik weer terug in NL…Pfff niks aan!!!
Afscheid was weer zwaar! maar jaa…Dat blijven we toch allemaal houden!
Dat vind ik oook wel het nadeel als je aleeen gaat…Je ziet hem weglopen,… even omkijken nog,…allebij met huiloogjes… en dan ja jij moet de andere kant op!..en je kan gwoon niet meer terug… en je hebt niemand die je even kan troosten!..Het liefste wil je hem gelijk weer belllen haha…! Maar ja dat doe je ook niet!!!..haha
Maar egt zo een fantastische tijd gehad-…samen!
Maar nu de eerste dagen weer terug is het zo zwaar…2 weken samen geweest
en dat is ineens weg…!!!Even wennen weer! Om alleen te slapen, en te eten…
Maar ja…
Ik ga weer af tellen naar de volgende reis!
haha…
Bregje…!! Jij hebt het nog!!!.. Spannend!!! je gaat ook alleen he…???
Liefs,
Brenda
ja ik ga ook alleen
zie er nu al tegenop om weer weg te gaan, aangezien ik de dag erna meteen moet beginnen op mijn nieuwe baan! En ik niet in een opperbeste stemming ben als ik hem weer moet verlaten ![]()
Hey Bregje, hele goeie reis alvast. Ga er van genieten meis!! En wij vangen je wel weer op als je terug bent in Nederland. Voorlopig niet aan denken, maar elke minuut in Turkije genieten en opslaan in je hoofdje!
Iyi yolculuklar(volgens mij betekend dit goede reis!).
Liefs Marjan
Hi Bregje…!!!
Je moet nog vertrekken!!!
Niet al aan de terug reis denken hoor!!!
Ik moest de dag erna ook gelijk weer werken… maar weetje aand e ene kant wel okee… heb je toch afleiding!!!..
Meid Hele goede reis,. maak je daar niet druk om…alles gaat vanzelf haha!
En geniet lekker In Turkije…!
En laat snel wat van je horen he! vanuit Turkije!!!
Liefs Brenda
owwwww… ik moet nog 5 maanden en 1 dag wachten…
MAAR december is zo voorbij dus dan isset nog maar 4 maanden, dus dat schiet al meer op :biggrin:
Hihi Katrien :wub: Fatih
Bregje voor jou staat het al bijna voor de deur! Lekker hoor, ben wel een beetje jaloers op je. Ook de eerste keer alleen begrijp ik, ik ga in februari voor het eerst alleen. Extra spannend, maar wel extra leuk natuurlijk!!!
Heel veel plezier en geniet ervan!!!:wub:
thanks iedereen! Ben vandaag druk wezen shoppen, heb een sleutelhanger van me to you gekocht, die moet je breken…
En een fotolijstje van crazy for you…haha! Nu nog een geschikte foto vinden… En de rest een mooie verpakking voor mijzelf hahahahah
Nou ben al best zenuwachtig maar het komt goed, heb vandaag een vriend van me gesproken die staat op wacht mocht het misgaan hahaha,die is gewoon zwaar jaloers maar wel lief!
Ik hoop dat ik daar nog even snel wat kan laten horen via internet, maar dat zal vast geen probleem zijn…
Ik hoop alleen echt dat we geen ruzie krijgen, mijn vriend heeft namelijk echt een ontzettend kort lontje, die vijf minuten duurt maar goed! Ik heb er alle vertrouwen in, nu maar hope dat het mooi weer blijft ![]()
Hey meid, nu is het bijna zover hé.
Wel, ik wens je het allerbeste daar, hoop dat alles goedkomt en dat jullie een geweldige tijd samen hebben. Geniet ervan en denk nog maar niet aan je terugkomst…
Hoop dat je je zenuwen kunt kalmeren, whaaaaah maar het is zooo spannend hé! Veel Geluk!!!
(en ja laat maar snel wat horen… ben benieuwd hoor!)
XXX Summa
ook namens mij bregje…een super tijd gewenst!! maar dat gaat vast wel lukken!! lkkr genieten van jullie tijd samen.
dikken kus
filiz
Bregje, Ga er wat van maken. Laat je door niets en niemand afleiden. Ga voor jullie samen.:wub: :wub:
Bregje,heel veel plezier samen en geniet ervan.
groetjes
Hey hey,
M’n reisje naar Antalya is net in een stroomversnelling gekomen…
Waarschijnlijk ga ik al binnen 10 dagen!!!:biggrin: :biggrin: :biggrin:
M’n vriend heeft nu nog vakantie en 20/01 begint die terug te werken dus dan hebben we nog even alle tijd voor elkaar!!
Nu nog hopen dat m’n vakantieaanvraag wordt goedgekeurd:o.
En dan morgen boeken!!! Eindelijk weer iets om naar uit te kijken…
Had ik echt nodig. En kijk er zooooo naar uit!!!
Hahaaaa geweldig.
We waren eerst van zin m’n vriend naar hier te laten komen, maar gaan er toch nog even mee wachten :tear: tot ie wat meer gespaard heeft dan verloopt de visumaanvraag mss ook wat vlotter…
Maar uitstel is geen afstel!!
Maar ben dus heelblij dat ik hem weer kan zien!!!:wub: :wub: :wub:
xxx Summa
super summa…das zeker een mooi begin van het nieuwe jaar…!!
xxx
filiz
hey summa!
sorry dat ik zolang niets meer van me heb laten horen, maar heb het ontzettend druk met mijn nieuwe baan, en met mijn vriend natuurlijk. Izmir was super maar veel te kort. We hebben echt veel van elkaar geleerd en begrijpen elkaar nu veel beter. 5 mei ben ik weer samen met hem… 17 weken wachten waaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Maar nu lees ik dat je er weer vandoor gaat naar hem toe, echt super om te horen/lezen. Ik hoop dat je zo snel mogelijk weer gaat, en dat het weer zo leuk wordt als de vorige keer maar dat geloof ik wel!
Geniet ervan meis, en laat je even weten of het allemaal doorgaat!
x
@ Filiz: dank je wel, ja dat is idd zo!!
Men vakantie aanvraag is net binnen bij m’n baas ben benieuwd(veel te laat natuurlijk maar laten we hopen dat ie nog kan!)
@Bregje:
Whaaaaaaw echt ben superblij dat alles is goedgekomen. Elkaar terugzien kan toch zoveel veranderen hé…
Ik was al bang dat alles was misgelopen en dat we daarom niets meer van je hoorden, maar dit is wel echt goed nieuws!!!
Ja voor mij is het echt een lastminute call, hij wou me al bij hem voor kerst maar dat zei ie natuurlijk wat laat, familiefeesten en werk al gepland omdat hij dan toch ook zou moeten werken en dan konden we niet samen zijn. Mja nu hoop ik dat ik toch kan gaan…
Allemaal duimen aub hoop dat ik een handtekening krijg op m’n aanvraag!!!
xxx Summa
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
m’n vakantieaanvraag is net goedgekeurd!!!
Dank u baas dank u!!!
Dus Straks boeken!!! en nog aan m’n ouders vertellen (komt wel goed hoop ik ze waren er op voorbereid…)
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ben zo blij! Askim here I come!!!
Geweldig Summa, een goed begin van het nieuwe jaar voor jouw,heerlijk hoor!!!
groetjes
@ turkije lover: Dankje wel!!! ja m’n dag kan ni meer stuk! Dit is wel bijna het mooiste begin dat ik had kunnen wensen!!!
x Summa
klinkt heerlijk om te kunnen zeggen>>>VOLGENDE MAAND GA IK!!
sorry voor mn ego berichtje…maar mis mn askim zo. heb het helemaal gehad met w88 op het moment…bah…wil gewoon naar m toe…!!
oke genoeg gezeur…sorry
xx