ha ha lekker!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk…![]()
egwel
Hallo allemaal! Ik heb nog 2 dagen te gaan, dan zit ik lekker op het Kleopatrastrand. I can’t wait!
Groetjes,
Nazima
ohhhhhh laat me meegaan ! :crybaby:
@ Macy Wist je dat Nazima ook een tijd geleden had gevraagd of er iemand met haar mee wou naar Alanya, dus je had gekund!!! :teeth:
Ja maar ik heb school he en ik ben pas 14 mn moeder laat me dus echt niet gaan he ![]()
Haha, ja natuurlijk laat ze je niet zomaar gaan!!!
Was ook meer als grapje bedoeld en niet serieus, omdat je zo graag wilt en Nazima iemand zocht om mee te gaan.
Slaap lekker
Ohw zo, nja ik moet precies morge nog 30 weken wachten
xx
Morgen nog 30 weken, das best nog lang! ![]()
Ik hoop toch eigenlijk wel dat ik voor het einde van dit jaar nog even richting Turkije ga. En dan inderdaad weer in het voorjaar naar Alanya.:zon02:
lekker travel! ik ga met je mee ha ha! heb je al een ticket gevonden?
Waar ga je gezellig met me mee heen, Steph? Dit jaar nog naar Kayseri of in het voorjaar naar Alanya? Ik zou voorjaar kiezen als ik jou was, want najaar daar is net zo koud als bij ons!
Jij gaat lekker eerst zelf.
Ik heb nog geen ticket want weet nog niet wanneer ik weg kan, het een en ander moet eerst hier op de rit staan voordat ik een weekje weg kan inplannen. Helaas! Maar ik moet gewoon dit jaar nog, anders ga ik het denk ik echt niet meer trekken.
in het voorjaar naar alanya! lekker in de zon en op het strand…
ja je moet nog lekker gaan dit jaar hoor! anders duurt het zooo lang
Ja, inderdaad! Ben het ook echt van plan…alleen wanneer. Ik wil gewoon nu!
Gezellig trouwens als je meegaat haha.
ha ha ja zeker! ja kan begrijpen dat je ook graag die kant op wil… wachten duurt al zo lang
Ja erg he, dat wachten! Ik was gisteravond weer even foto’s aan het kijken en toen miste ik hem helemaal erg. Maar ja helaas niets aan te doen.
ja dat had ik van de week ook, echt vervelend is dat! als het goed is komt me vriend dit weekend even online voor het eerst sinds hij in het leger zit! heb er helemaal zin in
Ja, dan is het echt naar dat ze zo ver weg zijn!
Ik las inderdaad toevallig net terug op het andere topic dat ie waarschijnlijk dit weekend online kan komen, omdat ie een paar dagen uit het leger weg mag vanwege ramadan.![]()
Hoop echt voor je dat je hem lekker lang kan spreken.
Ik mag ook helemaal niet zeuren, ik spreek hem bijna iedere dag en hoop dat als ik over anderhalf uur thuiskom een lief berichtje op mijn MSN heb staan. :wub:
ja klopt vanwege de ramadan mogen ze er even uit, zit jou vriend ook in het leger dan?
fijn dat je je vriend zo vaak kan spreken dat scheeld echt een heel hoop
gelukkig beld me vriend elke dag even dus heb niets te klagen
Nee hoor mijne heeft het leger gelukkig al gehad! Je had al eerder bij het onderwerp over Turkse vlinders geschreven dat hij een paar dagen eruit mag, vandaar dat ik dat wist!
Maar hij kan je dus wel iedere dag even bellen, dat is best vaak, gelukkig voor jou.
Nog een halfuur werken dan heb ik het gehad voor deze week!