Aftellen deel 2!

en nou ben ık net geland:D

hey özlem, je bent er al !! Toppie joh, een hele fijne vakantie en geniet ervan hè…

ja dankjewel:D

Nog 4 dagen !!!

Iedereen die er al zit…hele fijne vakantie en geniet ervan !!

Morgenochtend heel vroeg vertrek ik en morgen zie ik mijn askim eindelijk weer !!!

Zo, hij mag wel weer een keer, vond ikzelf;

Nog maar 65 dagen…:(:frowning:

Ben net vandaag weer terug…en over 6 weken zie ik hem weer !!

Boh over 6 weken alweer? Wat een geluk heb jij…

nog 5 dage :smiley:

Mijn vriendje komt over 2 weken!! Hij komt maar even hoor, 2 dagen waarschijnlijk maar dan hebben we elkaar tenminste weer even gezien. Nu kan ik gaan aftellen…

Ik ben terug van 25 juli en het afscheid was zo zwaar. Tijdens het schooljaar kan ik hem wss niet zien dus september dan maar :)… jeeej nog 37 dagen

Over 5 weken ga ik weer naar Marmaris en zie ik hem weer!!

Jeetje, das een tijd terug dat ik hier geweest ben, hihi.

Nu inmiddels nog maar 30, hè hè, er zit eindelijk schot in gelukkig !!

Hey ja je bent al een tijdje niet meer op het forum geweest !! Nu schiet het al op voor je nog maar 30 daagjes !!

Ik mag niet klagen heb nog maar 9 dagen te gaan !!

wauw! nog maar 9 dagen, super voor je:D
Ik ben net terug van mij askim, na 4 maandjes heb ik hem eindelijk weer gezien:)

jeej :slight_smile: nog maar 7 dagen en daarna komt het lange aftellen weer aangezien voor ons beiden de school dan weer start.

boeeee ik moet nog 3 maanden bhaaa

ik ga 4 oktober weer naar mijn askim toe, kan echt nie wachte heb hem dan 3 maanden nie gezien.

Nog 26 dagen, dan ga ik weer naar Alanya… I can’t wait!!!

Groetjes,

Nazima

ohh ben jaloers op jullie!

ik ook, ben net terug en moet weer een jaar wachten. Wat een gemis, maar lang leven de MSN. Want als we dat niet hadden…