33 dagen nog ![]()
10 dagen ![]()
Nog maar 2 hele dagen in Nederland:D:D
13
overmorgen al:D
9 dagen
waarvan ik 5 moet werken
aaaaaaaaaah zenuwen !!! Heb stiekeme angst dat er iets zal mislopen :s Kzie zijn ouders (Izmir), maar zelfs zijn broer komt op bezoek vanuit Ankara. STRESS
wat als ik hem niet meer leuk vind of hij mij mss niet meer leuk vindt. brrrrrrrrrrrrrrrr hoe spannend allemaal !
succes aan iedereen die bijna vertrekt !
veel moed en sterkte aan degene die nog een tijdje moeten wachten !
groetjes !
Enne, is het nu uiteindelijk meegevallen, die 150 dagen aftellen ?? Ach whatever, nog 1 dagje hier en dan ga je lekker weg…
Ik wens je heeeeeeeeeeeeel veeeeeel plezier enne, geniet er lekker van hoor, dat heb je wel verdiend na zolang aftellen !!
ikke nog 88 dagen wachten…
ahaha jaa als ik er nu zo over na denk dan is het eigenlijk best snel gegaan haha:D
Maar die laatste paar daagjes duren toch echt wel heel lang,
Me koffer is al ingepakt want daar kon ik weer eens niet mee wachten,
dankjulliewel allemaal,
xx
ook namens mij>>heeel veel plezier…!!
en ook namens mij heel veel plezier!!geniet er lekker van…
groetjes
Nu nog maar 1 dag:D Ik kan haast niet meer wachten haha,
Maar bedankt allemaal, Voor de mensen die ik niet meer spreek en op vakantie gaan Veel plezier en een fyne vakantie,
Groetjes xxx
4…![]()
Nog 16 dagen !!
11
@filiz voor jou gaat het nu ook opschieten zeg…Wel spannend allemaal denk ik he!
…:dag:
Huuuuuh…, ben je nu alweer terug ? Dat is vreselijk snel gegaan dan… Hoop dat je het erg naar je zin gehad hebt. Ik ga wel eind september voor 2 weken naar Gumbet ( ben daar dan t/m 11 oktober ) Maar jij gaat zeker naar Bodrum ??
Ja veel te snel(20 tot 30 juni). Ben terug van maandag nacht…
Het zal inderdaad Bodrum worden maar als ik dan terug zou gaan dan zou ik zeker Gümbet ook wel eens bezoeken…
Groetjes
Marissa
Jeejj vandaag gaa ik naar me schatje,
Ik wens iedereen nog veel succes met aftellen,
En daarna een onvergetelijke vakantie,
Groetjes Desi xx
10