Aftellen deel 2!

nou ik zal me ook maar eens melden op ww.Ben net amper 2 dagen terug van Askim.Het was wederom weer helemaal super…Ben nu alleen zo ontzettend verdrietig!Mis hem zo erg!
En dan te bedenken dat ik hem pas weer eind september zie…zolang kan ik echt niet wachten hoor!ben ook van alles aan het verzinnen om maar eerder te kunnen gaan…
Ik heb tot nu toe nog nooit langer gewacht dan 3 maanden en dat vindt ik al lang.Van sommige op het forum lees ik dat ze soms een jaar moeten wachten,nou dat vind ik echt heel knap,ik kan het niet hoor…

nog 45 dagen

nog 44 nachtjes te gaan

@marieke…weer terug…gelukkig wel genoten :smiley: nu weer lkkr aftellen…!!

Heyy ja weer terug…en heerlijk genoten,maarja nu weer aftellen geblazen he…Voor jou gaat het opschieten nu!heerlijk hoor!!
Ik wil toch ook gaan proberen om er voor een paar maandjes werk te krijgen,ik houd het echt niet uit hoor,hier alleen…maarja we zien wel hoe het allemaal loopt,nu maar eerst weer lekker die sleur in en morgen beginnen met werken bahbah…

t schiet idd op…vandaag niet mee geteld nog 26 dagen…alles nu voor de laatste keer doen, stappen, meiden uitje…pff…ook wel een beetje beangtigend…!!

overigens schiet het in tr niet echt op…er zou nog een kamer aan ons appartement bij gebouwd worden…maar daar zijn ze nog niet aan begonne…vraag me af hoe ze het in 3 weken tijd willen af krijgen…turken :frowning:

Nog 5 daagjes ! Zondag koffers pakken !!!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/vakantie800ba3pp0.gif

Het begint voor mij nu ook op te schieten nog 19 dagen :D:D

:zon02:Nog 5 daagjes

hey heb je ook een turkse vriend daar of niet?
of ga je gewoon zomaar ff lekker genieten…

Groetjes :zon02:

nog 14 dagen (L)

nu nog maar 12 dagen

Liefdeee jouu (L)

… ik ben wel heeeeeeeeeel zielig denk ik ( durf het bijna niet te zeggen…) …eh…nog 99 dagen…:crybaby::crybaby:

16…:d

nogg 10 dagen (L)

Nog 18 dagen!

Is dit herkenbaar? Ik heb hem 7 maanden niet gezien, deze maanden gingen me goed af, focus gericht op werk en kind maar nu ik nog geen 3 weken te gaan heb: Ik vind het wachten plotseling zo moeilijk! 3 weken is niks maar ik vind het echt veels te lang duren allemaal! Zo snel mogelijk van dit eiland af!

nog 9 dagen :vak02:

over 13 dagen woon ik in turkije…:smiley:

@desi…waar gaat jou reis naartoe…?

*Nog 18 dagen!

Is dit herkenbaar? Ik heb hem 7 maanden niet gezien, deze maanden gingen me goed af, focus gericht op werk en kind maar nu ik nog geen 3 weken te gaan heb: Ik vind het wachten plotseling zo moeilijk! 3 weken is niks maar ik vind het echt veels te lang duren allemaal! Zo snel mogelijk van dit eiland af!*

Hoi,

Ja hoor, dit is heeeeel herkenbaar. Ik heb zelf ook 7 maanden moeten wachten voordat ik mijn love weer kon terugzien. Maar de laatste 3 weken lijken wel 3 maanden te duren, en de laatste week duurt wel een jaar…!!

Groetjes, Mirjan