Ja dat wachten is echt verschrikkelijk he!!ik weet er alles van.Je moet nog ff een tijdje wachten ja maar voor je het weet is het zover.
Ik weet nu nog niet wanneer ik hem ga zien maar hoop snel weer!met dat gevoel lopen dat je nog niet weet wanneer je elkaar weer ziet is ook niet fijn maarja…dat heb je met een lover op afstand.Dan kun je niet snel zomaar ff op en neer.
nog 4 nachtjes ohooooooooooooooooooooo!
Ohhh lekker,nou spannend hoor!!
veel plezier!
dankjewel ![]()
morgeeeeeeeen :D:D
Ik mag weer over 38 dagen!!! Heb 2 dagen geleden mijn ticket naar Izmir geboekt, dus eindelijk weer aftellen.
nog 185 dagen…
maar ach, eerst waren het er 306.
positief bijven denken, niet? ![]()
Ja zo is het alis-sa!positief blijven denken,hoe moeilijk het af en toe ook is!!
Ik heb er ook weer veel moeite mee,ook al heb ik m 2 weken geleden nog gezien.En vooral omdat ik nog niet weet wanneer ik weer kan gaan heb ik soms een rot gevoel.Maar hoop snel weer!!!
Naar welke plaats ging jij ook alweer?
Tja, ik zou wel positief moeten blijven denken!
Anders maak ik het mezelf ook alleen maar moeilijker…
Ik ga naar Turgutreis, het plaatsje waar hij woont en werkt.
Werkt hij in een hotel daar?ik ben namelijk wel eens in aegean dream hotel geweest.Afgelopen kerst ben ik ook nog in turgutreis met mijn vriend geweest.Heb daar vrienden van hem bezocht ook in een hotel maar ben de naam ff kwijt.Maar vind t een leuk plaatsje.
In welke periode ga je van de zomer?Mijn bedoeling is om ook nog in de zomer te gaan.Zal ook in de buurt van bodrum zijn.
Ja daar werkt hij in het zomerseizoen in een hotel; Hotel Waterville.
Het is inderdaad een leuk plaatsje ![]()
Dit jaar gaan we er weer heen, 14 juli gaan we naar Hotel Kadikale Resort, dat ligt een kwartiertje ofzo van het centrum af.
nog 184 dagen…:wacko:
Mijn vriend is afgelopen dinsdag weer terug gegaan naar tr en nu moet ik weer 14 weken wachten voor ik hem weer zie
ik mocht willen dat ik hem over 14 weken weer zie …![]()
Hoe lang moet jij dan nog wachten??
Ik zal hem niet mogen zien tot ik 18 ben, word 18 op 20 juni 2009. dus wachten tot juli 2009:vak01:
Jeetje, dat duurt nog lang. Denk je dat nog vol te houden? En denk je dat jullie relatie zo lang stand kan houden zonder elkaar te zien?
Ik houd het idd maar moeilijk vol om hem niet te zien… hij ook niet dus hij gaat kijken of hij naar nederland kan komen. hopen maar…!
ik weet niet of onze relatie zo sterk is dat we elkaar zo lang niet kunnen zien, maar we hebben elke dag wel contact, en natuurlijk is het soms best frustrerend en hebben we mot op msn, omdat hij soms te jaloers is en ik soms te wantrouwend. maar dan belt hij binnen het half uur weer om het goed te maken! ik weet niet of we het volhouden… nu wil ik hem zeker niet kwijt, en de tijd vliegt!! nu kan hij me nog helemaal blij maken door alleen al zn stem en zn lach! dus hopen volgend jaar nog steeds! en andersom natuurlijk :biggrin::slywink:
Nou ik hoop maar voor je dat hij dan naar nl kan komen, anders duurt het wel heel lang.
Gelukkig ben ik oud en volwassen genoeg om mijn eigen beslissingen te maken en mag ik weer over 14 weken gaan.
ik word zot van het gemis. Soms ben ik dolblij en soms lig ik te huilen als een verliefde puber omdat ik hem mis. Nog vijf maanden ![]()
Ik ken het gevoel, ik huil mezelf ook vaker in slaap, maar ja nog 14 weken
marmaris: hoop dat je vriend naar nl kan komen!