Aftellen deel 2!

2 weekjes…

al helemaal volgepland…

eerst offerfeest, daarna kerstmis, daarna tantes en ooms bezoeken, een bruiloft, een verlovingsfeest en dan oud op nieuw…:smiley: heb er zin in!!

Super, maar ook 2 weekjes zijn eigenlijk te kort he?
Ik mag me gelukkig prijzen dat die van mij hier is tot 1 februari, maar ja daarna zal het dan wel weer zwaar worden.
Komt die van jou niet naar NL of is hij al eens geweest? Of wil jij liever naar Tr?

hey kim
Hoe bevalt je vriend het in NL?

Ja hij vind NL erg leuk, alleen hij verveelt zich erg als ik moet werken. Maar goed hij moet nog even 2 weken doorbijten en dan heb ik een week vrij en de week erna heb ik 's avonds ook geen klanten enzo.

En was dit de eerste keer dat familie en vrienden hem zagen?

@kimbo…wat goed te horen dat het je vriend bevalt…nog een weekje en dan lkkr vrij…alle tijd voor jullie 2 :smiley:

ikke liever naar turkije…geen idee wat mijn vriend hier moet doen…daarbij werk ik met diensten, meestal 1-9…dan is je hele dag eigenlijk weg…

Hoi allemaal,
Ik heb gisteren geboekt en ga 8 februari weer naar mijn askim toe. Ga dan ook familie leren kennen dus allemaal erg spannend. Maar kan toch niet wachten om in het vliegtuig te stappen en erheen te gaan:)

over 2 dagen staat mn sgatje me nu op te wachten op het vliegveld in Turkije:smile:

Is het weer aan dan, was pas geleden toch over?

:retard:

hahhaha

ja dat dacht ik ook dat het over was:hihi:

pfff… nog 209 dagen :tssk:

nog 3 nachtjes slapen!!!vlieg ik lekker naar mn askim.
ohh kan echt niet meer wachten!!!

Dat schiet op marieke!
echt leuk voor je, heeeel veel plezier :smiley: maar dat zal vast wel lukken.

ja dank je!!
Gaat nu echt opschieten ja.Morgen nog 1 dag werken en dan vlieg ik donderdag naar izmir!!!Vanavond lekker mn koffertje al inpakken.

Hey Marieke, fijne reis en ga er lekker van genieten daar!

Mijn vrouw heeft vandaag inburgeringtoets gemaakt.
Als goed is is ze geslaagd.
Vanaf over een week of twee kan er dan met de visum aanvraag begonnen worden.
Dit kan tot 3 maanden duren.

Tel nu dus af tot eind maart tot ik haar in Izmir kan gaan ophalen

nog 26 nachtjes voor ik naar izmir vlieg :stuck_out_tongue:

nog 5 uurtjes…:D:D