Aftellen deel 2!

nog 46 dagen en dan mag ik ook weer en dan lekker 3 weken of een maand:D

Kimbo- schiet nu al lekker op voor je!

Jaja, bijna zover, maar ik ga maar 10 dagen, is wat anders dan 3 weken of een maand

is wel weer 10 dagen genieten van je askim! en ik heb idd mazzel dat ik nu zolang kan gaan:)

Heyy!!

Wij(een vriendin en ik)gaan 25 december naar onze vriendjes in turkije.
We vliegen dan naar Ankara en gaan daar ook verblijven in een huis van hun familie.
Heb er echt vet veel zin,kan ook niet wachten want miss hem zo erg!!!
Dan gaan we als het goed is in mei weer voor een weekje naar gumbet(waar hun werken),en dan eind juni gaan we voor 3 weken weer naar gumbet.Kan echt niet wachten!!!
Wat zijn er trouwens toch veel meiden die hun turkse vriend moeten missen joh.
Erg he!!

groetjes marieke

@marieke…ik had idd eerst ook niet gedacht dat er zo veel meiden zijn met een turkse vriend!!

voor mij nog 50 dagen…vind het eigenlijk nog steeds snel gaan :smiley:

Marieke: mijn vriend woont/werkt ook in Gümbet… Waar hebben jullie ze leren kennen? Mijn vriend werkt in het World of Wonders hotel… :wub:

De zenuwen zijn toegeslagen (gelukkig zijn het positieve zenuwen)… ik ga over 3 nachtjes voor het eerst alleen naar mijn vriendje… Moet nog ff wennen aan het woord vriendje, haha!
zo spannend… maar ook zo leuk!!

groetjes Roos

roos- wat leuk zeg! genietse, maar hoezo wennen aan het woord vriendje? net bij elkaar?

Hi Seray,
Ik heb hem pas deze zomer ontmoet en nooit gedacht dat we contact zouden houden, laat staan dat ik hem zou opzoeken. Maar dus wel… over vier dagen al!! Dus vandaar dat ik het nog een beetje gek vind om het ‘vriendje’ te noemen…Maarja je moet toch ergens beginnen.

hoe lang heb jij al een relatie, vast al lang gezien het aantal keren dat je naar Turkije gaat!!

groetjes Roos

roos, nou ik heb ook pas sinds deze zomer een vriendje daar( juni), ben daarna 1x teruggeweest en nu in december weer:)

Maar wat leuk dat het contact gebleven is tussen jouw en je askim, hoe lang ga je?

Hoi Cynthia,

Ze werkte bij de de siesta soccer bar.Ken je dat?Zit tegenover restaurant China Town.Kwamen er in juli voor de 1ste keer.Zijn in oktober terug geweest en nu dus weer in december.Ohh ik heb er echt zin in!!Wanneer ging jij ook alweer terug?
Volgend jaar gaan ze daar weer werken want is van een oom van hun,dus ga zeker in de zomer weer terug!
De naam van het hotel waar je vriend werkt komt me wel bekend voor maar waar het is??haha.

groetjes Marieke

Hi Marieke…

Soccer Fiesta ken ik wel ja!!! Heb verder nooit met iemand gesproken daar dus zal je vriend waarschijnlijk niet kennen!!

Ik ga voorlopig (waarschijnlijk) niet meer terug, aangezien mijn vriend het leger in moet in maart… Dus even geen Gümbet meer voor mij!

Het hotel ligt richting Bitez… Is heel groot, en ligt aan het strand…

:dag:

Hey Cynthia!

Erg he als ze het leger in moeten.Die van mij moet het einde van volgend jaar.Zie er ook erg tegen op!!Als het allemaal goed blijft gaan(ken m natuurlijk nog niet lang)dan komen we daar ook weer wel overheen maar leuk is anders.
Maar je ziet hem niet meer voor die tijd?Valt ook allemaal niet mee he zo ver weg!
Ik wens je alvast veel succes.En mischien spreken we elkaar hier nog wel vaker.

groetjes marieke

Nog 3 nachtjes

@ Seray,

Heel erg leuk. Maar voor jou ook en zo serieus ook! Ik moet nog maar ontdekken hoe serieus het is en hoe leuk we elkaar vinden. Ik ga maar kort, 3 dgn. Ga over 2,5 weken namelijk op voor 3 maanden op reis. Backpacken door Azie. Een geweldig avontuur maar wel een beroerde timing! haha

Maarre jij hebt je vriendje in Gumbet ontmoet, denk ik!?!?

groetjes Roos

Nog maar 1 nachtje slapen!!

nog 8 nachtjes slapen en dan is hij hier!!!

@ Roma25: ruig man. Hoe heeft hij het visum geregeld?

@kimbo
Die had hij al! Hij studeert nu in Italie en heeft dus een visum voor de schengenlanden! Als ik al de problemen rond een visumaanvraag hoor ben ik zo blij dat het voor ons niet moeilijk is. Ik vind het ook erg fijn dat hij mijn familie en vrienden leert kennen. Maar is jouw vriend al wel in Nederland geweest?

Hoi,
Ik ga mee aftellen: nog 6 weken, als alles goed gaat!! Hoe lang kunnen die nog duren? :retard: