Seray,heerlijk he om gewoon normaal te kunnen aftellen;)![]()
@ trl, haha ja echt wel ![]()
ik blijkt wel erg populair te zijn
op de 1e pagina van dit topic staat niet dat hem om vakanties gaat
laat iedereen lekker doen wat hij/zij zelf wil, want ik overtreed de regels in dit topic niet
Turkije fan :finger::finger::finger::finger::finger:
Oh Turkije-fan. Vertel even, wanneer ga je ook alweer? :zon02:
@ turkijefan, wat is het nut om zo af te tellen, het voegt toch niks toe aan het topic?!
@Turkije-fan: Hoe dom wil je zijn!! In het eerste deel van dit topic heeft Brenniej gemeld:
Hoeveel dagen nog…en dan zie je je vriend weer…???
Ikke Moet nog 10 nachtjes slapen!,… en dan zijn we weer bij elkaar…voor 2 weekjes!!..
Ik kan echt niet meer wachten…!!!:drugged:
Dus het gaat wel over vriendjes… of dan in ieder geval tot je op vakantie gaat(want dat ging ook, zo ging het halverwege dat zelfde deel!)
Maar goed, als jij denkt dat je stoer bent ofzo, of zo onttiegelijk dom bent dat je een knal met een hamer niet eens opmerkt…
Dit is in ieder geval de laatste keer dat ik jou persoonlijk zal aanspreken, jij hebt bij mij vandaag het laatste stukje waardigheid verloren
Een heel goed gezond en fijn leven gewenst!
Beps,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beps…go girl…
beppie: ![]()
oooh heerlijk… eindelijk me laatste nachtje thuis slapen… en dan lekker een weekje naar Bodrum:zon02: en naar me schatje :wub: natuurlijk
@ sweet, fijne vakantie, geniet ervan met je askim
dankje wel allemaal
sweet, jij ook veel plezier
Dank jullie wel!!!
Voor de rest die gaat… heel veel plezier en wens jullie een mooie tijd toe in turkije.
Turkije-fan: waarom blijf je nou gewoon doorgaan. Je weet dat dit ergenis opwekt en dat deze topic hier niet voor bedoelt is. Schei er toch mee uit. Trouwens snap toch niet dat je hier gewoon eigenwijs blijft doorposten terwijl je door je eigen gedrag als lalalama bestempeld wordt. Niemand zegt dat je hier niet mag posten maar wel op een normale manier en als je dat niet kunt blijf dan weg. Trouwens je hebt het al zo voor jezelf verziekt dat er of niet of alleen hatelijk op je reageert wordt. Heb je goed voor elkaar hoor.
Dit is een mooie hé ?
Haha Kaylo, echt een goede.
Ik moet nog 17 nachtjes hihi.
kaylo- die is idd mooi:thumbsup:
Kaylo wat een plaatje