Afstuderen in Sydney, Australië

Beste,

In feb 2013 wil ik gedurende 5 maanden afstuderen in Sydney, Australië. Momenteel zit ik in het 3e jaar Technische bedrijfskunde. Ik heb dit forum even door gelezen, het valt mij op dat er niet veel concrete bedrijven zijn op te noemen.
Heeft iemand connecties, tips of ervaringen met een (productie)bedrijf in Sydney?

Groet,

Hylke

Beste Hylke,

Het is bestwel lastig om een afstudeerstage te vinden in Australie. De bedrijven zijn lastig te benaderen en het is verwarrend voor Australische bedrijven omdat zij niet goed weten wat een afstudeeropdracht in Nederland inhoudt. Ik heb het zelf ook gehad toen ik op zoek ging voor mijn eigen stage in Australie. Daarom vind ik mijn werk bij Stage-Australia ook zo leuk! Wij helpen ‘young professionals’ met ons netwerk een kwaliteitsstage te vinden in Australie. Stage-Australie is een bemiddelingsbureau voor stage, traineeships en afstudeerstages in Australie. Wij bieden ook veel betaalde stages of afstudeerstages aan!
Kijk op onze site voor meer informatie: http://www.stage-australia.nl of stuur een mail aan info@stage-australia.com! Wij kunnen jou ook alles vertellen over visa, housing etc!

Groeten,

Lisette