ICT Stage in Australië

Hallo mijn naam is Harm.

Voor mijn 3e jaar moet ik 5 maanden op stage (6 september 2012 tot ~28 januari 2013) en ik zou dit graag in Sydney doen.

Ik doe een ICT opleiding, het maken van applicaties en websites. Applicatie Ontwikkelaar Niveau 4 op MBO niveau.

Nou zou ik graag willen weten of er mensen zijn die mij in contact kunnen brengen met een bedrijf of bedrijven in Sydney. Of tips om te beginnen met zoeken. Ik kan namelijk op internet weinig objectief advies vinden vaak zijn het allemaal advertenties waar ik veel geld voor moet neerleggen.

Bij voorbaat dank.

Beste Harm,

Ik ben benieuwd hoe het staat met je vorderingen, heb je al een stagebedrijf gevonden? Zo ja, hoe heb je dit gevonden? Ik ben namelijk zelf ook opzoek naar een stage in Sydney, Australië.

Groet,

Hylke

Beste Harm en Hylke,

Leuk dat jullie voor de stage naar het buitenland willen gaan! Australië is natuurlijk een super bestemming. De periode waarin jullie op stage willen gaan is ideaal, wij zouden jullie absoluut kunnen helpen bij het vinden van een stage binnen de ICT. Dit zou website design kunnen zijn maar ook programmering bijvoorbeeld.

Meer informatie vinden jullie op onze website www.stagehuis.nl, ook kun je via onze social media in contact komen met studenten die al via ons hun stage hebben gevonden.

Wij horen graag van jullie,

Groetjes Team Stagehuis

Beste Hylke,

Ik heb helaas de zoektocht moeten opgeven ivm met mijn leeftijd. Ik ga waarschijnlijk deze zomervakantie naar Sydney toe (persoonlijke redenen) en ik ga daar 6 weken vakantie houden, nou ben ik van plan om voor mijn 3e stage periode, ook wel mijn afstudeertraject een bedrijf te regelen als ik daar ben.

Sorry dat ik je niet verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Harm.