Afstudeerplaats hbo toerisme gezocht

Hallo allemaal,

Ik ben laatste jaars studente Internationaal Toeristisch Management en op zoek naar een afstudeerstage vanaf januari 2012.
Eigenlijk maakt het mij niet zo gek veel uit waar. Ik beheers mijn engels en duits goed en daarbij ben ik ontzettend gastvriendelijk ingesteld. Vooral na mijn 4 jaar ervaring werken achter de receptie op een vakantiepark.

Ik hoop dat er enthousiaste eigenaren zijn of tips om een overgetelijke stage te volbrengen volgend jaar!

Alvast bedankt voor de reactie,
Labyrinth.

Hallo Labyrinth,

We kunnen een afstudeer stage in Mombasa Kenya voor je organiseren.
Jacyjoka Apartments en Netherken Safaris&Tours, een unieke combinatie van verblijf en safaris&Tours. Jouw aandeel zal bestaan uit het uitwerken van nieuwe plannen die er zijn en jouw aanbevelingen.
Reageren kan op: contact@butterfly4volunteers.org

Groet

Ton Verheijke
Butterfly4Volunteers

Beste Labyrinth,

Leuk om te horen dat je opzoek bent naar een afstudeerplaats in toerisme. Wij hebben nog een paar hele leuke afstudeeropdrachten beschikbaar in Miami en New York. Het zijn betaalde plekken en je kan al in februari 2012 starten. Mail me anders even op abonneur@stage-usa.nl en kijk gerust eens op onze website: www.stage-usa.nl

Hartelijke groet,

Andries Bonneur

Hey,

Leuk dat je op zoek bent naar een afstudeer stage in het buitenland. Wij hebben vele verschillende mogelijkheden voor je in Spanje. Vooral Valencia. Op dit moment heb ik een project lopen in de buurt van Alicante. Misschien zou jij hier je stage kunnen lopen.

Met vriendelijke groet,

Luuk Groen
Studeren & Stage Valencia
Luuk.groen@hotmail.nl