even voorstellen! Laurena
De droom waarmaken en emigreren naar Afrika! Accra.
Met man en kind.
We zijn pas stap 1 en nog alles aan het uitzoeken. School, huis etc.
Fijn dat deze site er is ik ben erg benieuwd naar andere ervaringen en zeker met jongere kids…
Hallo LvH
kijk en lees en vraag uw vragen op de Ghana forum op deze website .
Ik heb een huis in Ghana ( Accra ) en ik heb een jaar lang gewoond in Ghana en ik reis op en neer. U moet wel veel regelen voor dat u met je gezin naar Ghana gaan.
er zijn zeker 3 mensen op deze forum die u wel verder kunnen helpen.
ik zie u wel op de Ghana forum , groetjes Marcelvr
Hoi Laurena ,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om te emigreren naar Afrika!
Wat betreft scholen in accra,misschien kan je eens op deze site kijken,Laurena? http://www.gis.edu.gh/
Indien je nog met vragen zit dan kan je die altijd posten op het Afrika Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorbereidingen !
groet,georgessiam.
Ik denk dat Laurena en de familie een Nederlandse school zoekt in Ghana ( Accra ) er is maar één Nederlandse school in Accra en de school is gelegen dichtbij de USA ambassade. en ook niet ver van de Nederlandse ambassade
Als ik weer voor een langere tijd terug ga dan laat ik mijn zoontje naar deze school gaan.
Ik heb even lopen zoeken en dit is de website
Kijk eens op nederlandseschoolghana.com
zozo mooie boel is dit… Laurena heeft een vraag/ vragen en ze wil graag info van mensen die ervaring hebben of die iets weten en dan komt ze nooit meer online.
super zulke mensen hebben we wat aan…( dus niet )… een vraag stellen en dan nooit meer online komen… mensen reageren en geven antwoorden op de vragen maarja de persoon in kwestie voor wie de info bedoelt is komt niet meer online. dit is echt frustrerend en onbegrijpelijk.