Afrika reisorganisaties

Hier vind je een overzicht van reisorganisaties die reizen naar / door Afrika aanbieden.

Als reisorganisatie kun je hier zelf je omschrijving, foto’s en link naar website of Facebook pagina aan toevoegen door een reactie te geven op dit topic. Je gebruikt hiervoor een Wereldwijzer account met de naam van je reisorganisatie.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Afrika accommodaties

Dag allemaal,

Ik ben Fredric van Zuid-Afrika Reizen en stel fly & drive reizen naar Zuid-Afrika volledig op maat samen.

Al 37 jaar ben ik gepassioneerd door Zuid-Afrika. De uitgestrekte natuur, wilde dieren en vriendelijkheid van de mensen blijven me inspireren. Tien jaar geleden richtte ik Zuid-Afrika Reizen op en sindsdien hebben we honderden tevreden reizigers mogen begeleiden naar hun droom­reis.

Onze werkwijze

De voorbeeldreizen op onze website dienen puur als inspiratie. Elke reis wordt persoonlijk uitgewerkt tijdens een (online) gesprek waarin we uitgebreid stilstaan bij uw interesses, budget en wensen. U ontvangt een gedetailleerd reisvoorstel dat u naar eigen inzicht kan aanpassen tot het volledig aan uw verwachtingen voldoet.

Een maand voor vertrek krijgt u een compleet roadbook met alle praktische informatie. Tijdens uw reis zijn we zeven dagen per week bereikbaar voor ondersteuning.

Maatwerk als uitgangspunt

Iedere reiziger is uniek. Waar de ene gaat voor safari’s en wildlife, zoekt de andere cultuur en geschiedenis, of juist sportieve uitdagingen en strandrelax. Door alles persoonlijk uit te werken, krijgt u een reis die naadloos aansluit bij uw voorkeuren.

Ervaring en verantwoordelijkheid

We werken samen met betrouwbare lokale partners, zijn aangesloten bij de Vereniging van Vlaamse Reisbureaus en verzekerd via MS Amlin. Duurzaam toerisme staat centraal in onze aanpak: we kiezen voor Fair Trade organisaties en vermijden activiteiten die dieren uitbuiten.

Momenteel verblijf ik met mijn gezin in Durban om het land nog beter te leren kennen en u van actuele insider tips te kunnen voorzien.

Interesse in een vrijblijvend gesprek over uw Zuid-Afrika plannen? Ik maak graag tijd voor u.