AFGESTUDEERD studente GEZONDHEIDSWETENSCHAPPEN zoekt vrijwilligersproject in AFRIKA

Hoi, ik ben Willemijn de Bruin 20 jaar. Over enkele maanden studeer ik af aan de VU in Amsterdam en behaal dan een bachelor in Gezondheid en Leven. Een combinatie van gezondheidswetenschappen en biomedische wetenschappen. Ik ben op zoek naar een vrijwilligersproject in Afrika voor ongeveer 3 maanden, startend vanaf september 2012.

Persoonlijke kwaliteiten:

• Opgeleid met focus op internationale volksgezondheid
  • Vloeiend Engels
  • Aankomende zomer cursus Frans
  • Sterk communicatief
  • Doorzettingsvermogen en samenwerken
    (ik beoefen hockey op hoogste niveau)
  • Veel reis ervaring

Kijk ook eens op www.Shadechildrenfoundation.nl
Karibu in Kenya!

Hoi Willemijn,

Wat leuk dat je vrijwilligerswerk wilt gaan doen in Afrika. Ik kan je een goede organisatie in Oeganda aanraden: ICU Volunteering (http://www.icuganda.org/volunteering/content/?lang=en).
Deze non-profit is een aantal jaar geleden door een NLer opgezet die nu ruim 5 jaar in Oeganda werkt: hij kent zn weg in het land, wat erg prettig is. ICU Volunteering heeft contact met veel soorten projecten, waaronder ook klinieken. Sterker nog; ICU heeft een eigen kliniek waar veel vrijwilligers terecht kunnen. Als je een mailtje stuurt naar volunteering@icuganda.org, dan plan ik een gratis orienterend intake-gesprek met je in via skype. Op die manier kunnen we dan het beste project voor je te vinden.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Niki

niki@icuganda.org
ICU Volunteering Coordinator

Hoi Willemijn!

Ik vroeg me af of je nog op zoek bent naar vrijwilligerswerk in Afrika?

Groetjes, Kumbatio Nederland www.kumbatio.org

Hey Willemijn,

Blessed Generation is een organisatie vanuit Nederland die gevestigd is in Kenia. Wij zijn altijd op zoek naar vrijwilligers. Er zijn 3 weeshuizen, een outreach project, een technische school en binnenkort een winkel. Voor iedereen wel iets interessants dus en als we een beetje met elkaar praten dan komen we alijd wel op leuke idee. Wij vragen geen kosten voor het project zelf. We zijn al heel erg blij dat je wilt komen. We betalen alleen geen overnachtingen voor je en je moet ook voor je eigen eten zorgen. Maar dat is hopelijk niet meer dan logisch. Kijk even op onze site als ik je interesse heb opgewekt. Vergeet niet,. we zullen je met open armen ontvangen want we hebben heel hard hulp nodig.

Groetjes van Blessed Generation
www.blessedgeneration.nl