Adviezen gevraagd voor rondreis Frankrijk

Wij, mijn vrouw en ik, willen in de maand juni met de auto een rondreis door Frankrijk maken. Daarbij willen bij voorkeur niet eerst van alles van te voren bespreken. We zien wel waar de reis heengaat en waar en hoelang we ergens al dan niet willen verblijven. Onze bedoeling is dan om gebruik te gaan maken van bijv. B&B-hotels voor de doorreis en het huren van ingerichte bungalowtent, stacaravan vakantiewoning of bungalow op campings e.d.
Kan dat zo zonder meer of kun je toch maar beter eerst van alles gaan bespreken? Is dan wel een stuk minder “avontuurlijk”.

Wie kan heeft daar ervaring mee en kan/wil ons er over adviseren, of aangeven waar we hier iets meer over kunnen vinden?

Lijkt me héél leuk om te doen!
Maar… in augustus zijn ook de Fransen zelf op pad…
Mocht je in de buurt zijn, dan heb je een adresje…
www.thuisenopvakantie.nl

groet annalies en veel plezier!:wereld:

Bedankt voor je reactie Annalies,

Zijn inmiddels net terug van een rondreis van een maand door Frankrijk.
Inderdaad vrijwel geen probleem gehad met het vinden van accomodatie(s). Al merkten we de laatste week wel dat het hier en daar wat drukker werd. Belde dan voor de zekerheid 's morgens maar even naar een accomodatie voor de volgende nacht.
Overigens, wat anderen er ook over zeggen of gezegd hebben, de Fransen die wij hebben ontmoet waren, ondanks het feit dat we maar enkele woordjes Frans spreken, vrijwel allemaal aardige en behulpzame mensen.