Wie is heeft als gezin een rondreis door Zuid Afrika gemaakt. Welke organisatie’s zijn hiervoor geschikt. Wat moet je gezien of gedaan hebben.
Waar is het onveilig? Alle tips, ervaringen en adviezen zijn welkom.
Mattanjah
Hoi,
“Oudere kinderen” dus ik neem maar even aan dat ze te oud zijn voor Djoser Junior. Dan maakt het allemaal niet zo veel meer uit. Of je pakt een gewone groepsreis of je eigen rondreis met 1) Camper, 2) Fly & Drive , 3) los ticket, huurauto en stop bij lokale B&Bs. Net waar je persoonlijke voorkeur naar uit gaat. De infra in Zuid Afrika is goed, dus je kunt gewoon zelf rijden.
Op onze website vind je allerlei handige informatie en links http://home.12move.nl/melinda . Ook over veiligheid. Neem de basisregels in acht (hang dus niet DE TOERIST uit) dan heb je weinig te vrezen.
Mijn vriendin is opgegroeid in Jo’burg en werd voor het eerst beroofd toen ze in NL kwam wonen: op Utrecht Centraal…
groeten
Erwin
bushlife experiences heeft reizen die ook met wat oudere kinderen erg leuk zijn. zie ook www.bushlife.nl
Geachte Mattanjah,
Mijn naam is Sandra en werk momenteel als Lodge Manager in de B&B ‘Outback Africa Lodge’ in Kaapstad.
Vorig jaar heb ik een safari gedaan in Zuidelijk Africa en werd verliefd op het land. Door de contacten die ik toen gemaakt heb heb ik deze baan kunnen krijgen.
Outback Africa is 10 jaar geleden opgezet door Mark Webster. Hij heeft jarenlange ervaringen als tourguide en is voor zichzelf begonnen. Er kunnen maximaal 10 mensen mee in een landrover en de reis gaat hoe dan ook door. Zelfs als er maar 1 persoon gaat. De tourguides zijn erg bekwame rangers die jarenlang zelf in de Bush geleefd hebben. Zij kunnen U alles vertellen over het land en zijn dieren en de culturen etc…
Wij kunnen U en uw gezin een safari aanbieden in een landrover van Kaapstad tot Johannesburg of weer terug naar Kaapstad.
Mocht U meer informatie willen dan kunt U me altijd een email sturen naar: [EMAIL=“sandra@outbackafrica.com”]sandra@outbackafrica.com
Ook als U al vervoer heeft en U zoekt nog naar een accommodatie in Kaapstad, kunt U me altijd bereiken op 0027-(0)21-555 0075 of ga naar www.outbackafrica.com
Ik wil U en uw gezin alvast een fantastische vakantie toewensen en ik hoop dat jullie net zoveel beleven als dat ik de eerste keer gedaan heb.
Groetjes,
Sandra