3 juli zullen wij (met 2 kids 8 en 10)naar Kuala lumpur vliegen waar we vrijdag 4 juli s’avonds aankomen.
we willen de eerste en 2e nacht in kuala lumpur blijven
6 juli met huurauto naar Cameron highlands
7 juli terug rijden naar KL
8 juli vlucht naar Kuching
daar gaan we naar Permai rainforest.
Kunnen we makkelijk met openbaar vervoer daarnaartoe komen vanaf het vliegveld?
Of is het een stuk makkelijker/goedkoper om dit van te voren te regelen (via permai RM106 met z’n vieren)
9 juli Bako vanuit permai rainforest, wat is de beste manier om op tijd in het park te zijn?
10 juli óf nog een keer Bako of in de omgeving van Permai blijven
11 juli naar Annah Rais Longhouse met 1 overnachting
12 juli vanuit annah rais naar semengoh oerang oetangs, daarna naar kuching waar we een nachtje willen blijven ergens met een zwembad (wel een beetje budget), iemand tips?
13 juli vlucht naar sandakan vanuit kuching.
dan gelijk naar kinatangan river
14 juli kinabatangan river
15 juli kinabatangan river
16 juli terug richting sandakan en verblijven in paganakan dii resort?? of iemand andere mooie optie?
17 juli paganakan dii
18 juli van Sandakan naar kota bahru iemand tips hoe het beste de vluchten te boeken? lijkt mij eerst naar KK en dan door naar Kota Bahru (liefst zo vroeg mogelijk aankomen ivm boot naar perhentians) maar air asia vliegt die dag nou net niet die kant op :nadenken:
ws moete we dus een nachtje in kota bharu blijven (maar heeft niet onze voorkeur)
19 juli naar perhentian Besar , voorkeur heeft bubbles dive resort ivm schildpadden die aan land komen s’nachts, of iemand andere opties?
20 juli perhentian Besar
21 juli perhentian Besar
22 juli boot naar perhentian Kecil (is dit makkelijk te regelen?) Waar we willen verblijven op een rustig strand iemand leuke opties?
23 juli perhentian Kecil
24 juli perhentian Kecil (ook hebben we zitten denken om de trand week op 1 plek te blijven , weet iemand of bubbles daar leuk genoeg voor is? we houden van rust,snorkelen,zwemmen en lekker eten!)
25 juli boot naar kota bahru waar we gelijk door gaan naar vliegveld en doorvliegen naar kuala lumpur
26 juli vroeg weer naar het koude kikkerlandje
Ik hoop dat iemand me tips en adviezen kan geven over dit reisschema
Bedankt alvast
Groetjes
Linda