Adana

Hai!

Is hier iemand wel eens in Adana geweest? Ik wil graag weten wat voor stad het precies is en of er iets te beleven valt… Het enige dat is ervan weet is dat het in het zuiden ligt!! Ik ga er in de winter heen, dus zal er graag wat meer over weten!
Alvast bedankt! :slight_smile:

Groetjes!

Adana is de luchthaven voor Mersin. Mersin is een badplaats waar heel veel turken komen.Het is er nog echt Turks.Maar goedkoper dan de andere badplaatsen.Het is er in de winter ook warmer dan hier in Kusadasi.Een grote stad,maar nog onbekend door de toeristen.
Franka

Dank je!
Maar is Mersin een stad vlakbij Adana en is het echt gewoon een luchthaven of is Adana gewoon een hele grote stad?

Adana is een van de grootste steden van Turkije, het is een drukke stad met veel bezienswaardigheden…

Oke bedankt!!

Het is momenteel alleen geen leuke plek om te zijn, gisterenmorgen was er een lichte aardbeving en gisterenavond of vanochtend is er een bomaanslag geweest bij een Engels bank…

Ja??
Had ik nog niet gehoord! Hmm…wat minder <_<

Op de turkse TV gezien en van een vriend die er momenteel zit…

Je moet weten dat veel jongens uit Adana naar Bodrum of Marmaris gaan om er een centje bij te verdienen, Adana is absoluut niet toeristisch, integendeel ! Adana is een supergrote stad, mijn ex-vriendje woont daar :wink:

ik heb een vriendje in adana en ik heb verschillende fotos voor te feesten is het niks maar het is wel groot. je moet dan echt naar groetere plaatsen er om heen naar toe gaan.

maar ik ga er van de zomer voor een maand naar toe om te verloven daar en dan zal ik het wel vertellen hoe het is.

Ben onlangs in Mersin geweest voor zaken, de zee is er mooi, de boulevard is mooi om te wandelen, heel groot, veel winkelstraten, maar echt turks.Ik zou er nooit kunnen wennen om te wonen.Veel armoede. Er komen nu veel nieuwe investeerders daar grond kopen in die streek en binnen een paar jaar zal het wel veranderen. Bouwgronden zijn er nu nog spotgoedkoop.Ik moet wel zeggen dat de bevolking er erg vriendelijk is en de grote hotels ook echt luxe geven.Maar buiten zie je ook heel veel armoede.
Maar op de boulevard van Mersin zitten wel een paar goede restaurants die nog betaalbaar zijn.We praten nog eens over Adana en Mersin over een paar jaar.Dan hebben we er allemaal mischien een ander idee van gekregen.
groetjes
franka

hoi
wanneer ga jij naar adana toe? Ik ga namelijk 15 november daarheen. Ik reiz dan wel door naar een klein plaatsje bij osmanie, ik ga mijn vriend opzoeken en kennis maken met zijn familie. Ben benieuwd hoe het daar is

groetjes lian