Across the Atlantic

hallo,

Na een tocht door de amazone, komende zomer-herfst, wil ik met een boot mee, van aan het amazonebekken tot Afrika. (over de atrlantische oceaan dus)

Is het mogelijk om ter plaatse een schip te zoeken? Of moet ik zoiets lang op voorhand vastmeggen? (ervaring ivm boottochten = 0)
Aan wat voor prijs moet ik dan denken? Kan ik met een of ander vrachtschip mee? (comfort maakt niet uit)

De vluchten naar Afrika zijn me iets te duur, dus probeer ik het op een hopelijk iets goedkopere manier.

grtz,

Chillio

cool idee…Ik zou proberen als crew mee te gaan…dan kun je iig gratis / betaald mee!

En wat vind je duur voor een vliegticket? Ik denk dat je voor 400 euro toch wel makkelijk over moet kunnen vliegen? scheelt je iig veel geld.

En ik weet niet of afrika wel zo’n drukke bestemming is… denk dat de meeste schepen naar rotterdam ofzo gaan…

het was heel wat meer dan 400, nuja er zijn veel steden in afrika dus ksal wat verschillende uitproberen…

Ik denk dat er wel heel wat schepen naar Zuid-Afrika gaan

kvertrek binnen 11 dagen.
eerst canada/alaska, dan z-amerika en dan afrika…als alles goed gaat

Hmm ik heb wat op cheaptickets.nl gezocht voor je maar ik kom ook uit rond de 900 euro…had ik niet gedacht voor een enkele reis…
Je kunt eens proberen bij de luchtvaartmaatschappijen zelf…

Succes, ik ben benieuwd! Hou je ons op de hoogte?

zeker
ik bekom ook allemaal vluchten van om en bij de 1000 euro.

Ik denk dat ik ter plaatse ga uitzoeken hoe ik op een niet te prijzige manier in afrika geraak

Het is natuurlijk wel een belevenis op zich, om naar Afrika over te steken op een schip