Achterblijvers gezocht voor artikel in ELLE

Graag stel ik mij even voor. Ik ben Alice Bakker en voor het tijdschrift ELLE schrijf ik een verhaal over het onderhouden van relaties en vriendschappen in het buitenland. Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat contact houden met iemand in het buitenland erg frustrerend kan zijn. Ik wil daar graag een artikel over schrijven en meerdere mensen over interviewen. Wat betekent het voor je relatie/vriendschap/familieband als er iemand in het buitenland zit? Versterkt het de relatie of juist niet? Tegen wat voor problemen loop je op? Wat doet dat met je als thuisblijver? Etc.
Kortom: afstand: goed of slecht voor je relatie?
Voor mijn artikel zoek ik nog leuke mensen, ongeveer tussen de 25 en 40 jaar
oud, die een vriend/vriendin/vriendschap/ouders hebben in het buitenland.

Ik ben te bereiken via mijn email adres alice.bakker@hachette.nl en via mijn mobiel: 06-45198051

Groeten Alice

ik heb mijn maat ontmoet in het buitenland en hij is gebleven en ik niet, we hebben nogsteeds contact…

Hi! Bedankt voor je reactie! Eigenlijk zoek ik mensen die zijn achtergebleven in Nederland terwijl iemand (vriend/vriendin/vriendschap) naar het buitenland ging… Maar ik zal je zeker in gedachten houden! Is die vriend van je ook Nederlands?

Leuke sites trouwens!

Groetjes Alice