Accomodatie voor studenten aangeboden!

hallo!

Ik ben stagiaire in Suriname en ga vanaf 15 december samen met een vriendin een bovenwoning huren (met eigen opgang!). Deze woning is in principe geschikt voor 4 personen. Wij zijn nog op zoek naar 2 meiden die een grote ruime slaapkamer willen delen ( er is wel een afscheiding, 2 eenpersoonbedden en 2 kasten maar er zit geen muur tussen). Het is een leuk houten bovenwoning met een ruime woonkamer, keuken en aparte douche en wc, en balkon. Voor het hele huis gaan we 400 per maand betalen (dus 100euro pp) en wij zullen er tot eind maart blijven wonen. Wellicht is het mogelijk om er langer te blijven.

de woning ligt op 15 minuten fietsen van het centrum en ligt in een goede buurt, zwembad, supermarkt en internetcafe zijn dichtbij. Voor 15euro per maand doet de onderbuurvrouw de was!

Is dit wat jij zoekt (later dan 15 dec mag natuurlijk ook!)? of wil je meer weten? stuur me dan een mailtje! [EMAIL=“Lizet_van_velzen@hotmail.com”]Lizet_van_velzen@hotmail.com

groetjes Lizet

wat een gek idee!

waarom verblijven jullie 2 niet en betalen dan elk 200 euro, je weet niet eens hoe het eruitziet en wil nog meer mensen voor avondtuur meeslepen, dichtbij het centrum wil niet zeggen dat het goed is .

GOEDKOOP IS DUURKOOP !!!:beef:

Vergeet het niet, je zal nog terugkomen op dit gedeelte.:unibrow:

het huis is nogal bekend!!

cheapest score!!!

annn…

wil je nu eens 1x je kop houden als je niet weet waar het over gaat?

Ik bied dit huis aan omdat ik het gezellig vind om met meerdere mensen te wonen… ik bied niet zomaar iets aan… ik ben al een tijde in paramaribo… ik het het huis, ik ken de buurt en het is een goed huis…

dankje wel

let niet ann…die blijft bezig!