Huisgenoot gezocht Paramaribo

Ik heb voor 6 maanden een huis gehuurd met optie tot verlenging. Het lijkt me gezellig om één of twee huisgenoten te hebben.

Het huis staat in een zijstraat van de Industrieweg noord. Het heeft 3 slaapkamers, een lekker terras, is gemeubileerd en goed beveiligd. Er is nog geen internet, maar dat probeer ik te regelen.

Als je een klein stukje loopt, is er een goede bus verbinding naar het centrum. Of juist de stad uit. Maar net wat je wilt :wink:

Ik twijfel nog over het aantal huisgenoten. Bij één persoon kost een kamer 150 euro per maand. Bij twee kost het 100 euro per persoon per maand.

Voor meer info kun je mailen naar: jurroon@yahoo.com Dit lees ik echter alleen op mijn werk. Als je haast hebt kun je beter bellen: 07147663

Grtz,
Jeroen

Hoi

Ik las je berichtje en ik vertrek in September naar Suriname voor een lange periode (een langer, en mogelijk langer)

Per september ben ik opzoek naar een verblijf. Maar ik kan mij zo voorstellen dat dit wat aan de late kant is?

Ja, zo lang kan ik niet vooruit plannen hoor :wink:

Sorry, maar als je over een paar maandjes nog niks gevonden hebt, vraag het dan gerust nog een keer!

Ok, een kleine update in het verhaal.
Ik ga dit huis langer huren. Minimaal tot mei 2012. Misschien blijf ik daarna ook nog wel.

Inmiddels is er internet :cheer:

En als bonus een foto van het terras :slight_smile:

http://gallery.caribitech.com/albums/2011-05-huis/normal_IMG_1927.JPG

Grtz,
Jeroen

Hallo,

Volgend jaar vertrek ik in februari voor mijn thesis voor een viertal maand naar Paramaribo. K ben wel geïnteresseerd.

K zal uw e mail adres noteren, want het is nog een tijdje he.

Mvg,

Guillaume

Hallo allemaal,

Ik vertrek 18 augustus naar Suriname voor een stage.
Alleen heb ik nog geen onderkomen. Zoals ik nu begrijp wordt er nog een huisgenootje gezocht.
Laat snel even weten. Misschien dat we iets kunnen regelen.

Groetjes Arjen

Nog geen studentenkamers ?
Informeer naar de mogelijkheden om met andere studenten te verblijven
op een studentencomplex : [EMAIL=“info@stagehulpsuriname.com”]info@stagehulpsuriname.com