Aanmaken van organisatie account

Hoi, kan iemand mij vertellen hoe ik een account kan aanmaken als organisatie? Fair2 is een nieuwe stichting die door diverse “fair services” op innovatieve, sociaal ondernemende wijze bijdraagt aan ontwikkelingssamenwerking. Wij bieden o.a. duurzaam toerisme en vrijwilligerswerk vanuit kennis. Wij zouden het leuk vinden om ook op wereldwijzer in contact te treden met klanten, zodat we elkaar verder kunnen helpen.

Weet iemand hoe je een organisatie account kan aanmaken?

Ik hoor het graag.

Groetjes,

Tessa
Fair2

Hallo Tessa,

Je kunt met de naam Fair2 je registreren bij wereldwijzer of ik verander dit account met de naam Fair2. Vervolgens kun je hier doorgeven of je je hebt geregistreerd en dan maak ik een organisatie account van.

Je kunt dan bij het Vrijwilligerswerk Forum berichten plaatsen waarbij je de vrijwilligerwerk die je aanbiedt omschrijft. Je kunt dan doen bij Vrijwilligerswerk Aanbod Projecten, maar ik raad je ook aan om contact te leggen bij leden die vrijwilligerswerk zoeken. Want zij plaatsen bij Vrijwilligerswerk gezocht en dan kun je bij hen een bericht plaatsen met wat jullie te bieden hebben op een persoonlijke manier.

Groetjes, Leontien

Hallo Leontien,

Hartelijk dank! Ik heb zojuist een account aangemaakt met de naam Fair2. Zou jij hier een “organisatie account” van willen maken? Het gaat om zowel reizen als vrijwilligerswerk. Zou je me een bericht terug willen sturen wanneer dat gedaan is? Je kunt me ook mailen: info@fair2.org.

Groetjes,
Tessa de Graaf